3 uskoro 4 razred mioca + onaj iz engleske

19.01.2007., petak

...again.....

pa evo ja pojma neman zašto san uopče išla pisat ovaj post, jer ionako znan da nema smisla...ali eto
palo mi je malo napamet, pa kad san se svega sitila, evo odlućila san nešto napisat.wave

prvo, vjerojatno je malo ko primjetia da je jedan post izbrisan, evo ja san ga tama proćtalal ovde u "izbrisani postovi", i stvano mi je prošlo kroz glavu da je jebate ovo već drugo polugidošte trećeg razreda...a i dalje se u rezredu na prste jedne ruke mogu nabrojit ljudi koji se međusobne ne mrze...madmad

tužno ,ali istinito...ali isprid nas je jedan ogroman izazov...EKSKURZIJA....a da stvar bude još gora...idemo u španjolsku(to je ludilothumbup), ali idemo busom i vraćamo se busomheadbangburninmadmad...

ja se kladim da će bit mrtvih...prihvaćam oklade...smijeh

eto, da se zna...da blog još (kako tako )postoji-....pa eto slućano ako neko SLUĆAJNO naleti, neka komentira, baš me zanimaju i druga mišljenja...

pusa...cerek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.