3 uskoro 4 razred mioca + onaj iz engleske

13.07.2006., četvrtak

visoke peći...

evo post nakon duuugo vrimena, ali stvarno nisan ima kad pisat, ali ja mislin da su se svi zaželili mojih dubokoumnih postovanutbang
pa ću takvima i ovaj posvetit

danas mi je drugi dan na posluparty, za one neupucene, radin u metroa dilin novine, pa se u tu svrhu moran dizat svako jutro u 6 ipozijev jer mi posal pocinje u 7, aj sva srica pa me otac dovozi jer stvarno ne znan kako bi najranije isa drndavin busevimazujonut!!

jucer bijasmo na obojenoj, ka mi smo elita pa se kupamo tamosmokin, meni se osobno plaza uopce ne svidja, nemos nista ni picigin igrat normalno, ni kupat se, daleko je od cile civilizacije, jedino sta se tamo kupa cila elita pa onda naravno da se MORA ic tamo, meni su osobno bace bolje, i kad bi bira uvik bi prije njih izabra, danas cu ic sa runjon koji se vratia iz bilog svita, najvjerojatniije bozon ako se njemu bude dalo opet dolazit u split, teon, klaricen i ne znan ko ce jos ic!!!

e jos jedna stvar sta se tice onoga ka di se izlazi, najjace mi je kad san isa na bace ono navecer, setas i sve pusto, a one lipe crno bile stolice stoje prazneheadbangbang, kad ono dodjes do fibre kad ono sve krcato puno, a vise ih stoji na nogama nego sta sideheadbang!! to mi je tako glupo, ustvari tamo je samo vazno bit viden, to je svrha i najveca si faca kad znas sve u fibre, i ne sidis uopce ni za jednin stolon nego lipo cilu vecer setas od stola do stola i komuniciras sa svojin "poznanicima"

jedino misto koje je "in" a meni se svidja je st-riva, stvarno je lip kafic, vidia san jedan u zg na istu foru, samo sta njihov balkon gleda na bana jelacica, a nas na rivu i more, pa opet mi pobjedujemorofl!!

bija san prije neki dan u zg izvadit visu i da vidis kako su ljudi ljubazniji mentalitet je totalno drugaciji, stane ti neko slucajno n slapu a ono iza toga salve isprika, pari da je nesto neznan sta napravia, u st bi ti jos reklo da koji ti kurac imas hodat isprid njega/nje, ali svejedno mi je split puuuno drazi!!!!!!i baza mi je kako vecina splicana moze imitirat ono njihovo kaj i ostale pizdarije, a jos nisan cua purgera koji moze nas oponasat!!! 2:0 za nas!!!!

stvarno ne znan ko uopce postavlja te trendove, kako to ide??
nikad mi to nije bilo jasno?greedy

~dopaš~



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.