3 uskoro 4 razred mioca + onaj iz engleske

04.07.2006., utorak

busevi

ljudi moji da se ja vama malo izjadan..šta se meni dogodilo samo...koja pegula...
bile ja i tea na punti na kavu i cile nikakve od ovog sjebanog vrimena, jedva san čekal doć doma i tako sidnemo mi na stanicu i njoj odma lipo dođe bus a ja ostala čekat osmu...i nema nje i nema...i sve ono kontan sad će sad će...i tako dobrih uru vrimen ..ispalila san na živce totalnoheadbangburninmad i još za ne falit neka baba se navila na stanici uru vrimena sa nekin likon od 30 godina--peder neki 100%.a ono. oboje pare malo ka retardirani.i nakon uru vrimena ispiranja mog jadnog mozgamouthwash uputin se ja laganini prema rivi pjehe...i kad ono ispri sv.frane stoje dvi osme...pune ljudi...a pauk diže neki kombi..koji se parkira tako da osme nisu mogle proć..koji biser...mislin stvarno ono...svaka mu čast bang za to stvarno moraš bit biser...a da ne spominjen uopče to šta je pauku tribalo jedno uru vrimena da doje..to je sasvim normalno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.