3 uskoro 4 razred mioca + onaj iz engleske

29.06.2006., četvrtak

...SUSJEDI I NJIHOVE CAJKE..............

Prva stvar vi koji slušate cajke nemojte se uvridi, ali meni je to nešto najgore šta se može dogodit čoviku...bang Neznan kako, ni zašto ali ja ih jednostavno nemogu podnit organski...pogotovo kad mi moji dragi susjedi, taman ono lipo posli ručka udru po nedi ukraden i nekoj njenoj debilnoj pismi u koji je jedini stih koji sa ponavlja nešto "bre dođi, bre dođi"....!!!!! Pa nebi čovik popizdija...bang Dobro, ajde neka ljudi slušaju, ali ŽAŠTO ONDA I JA TO MORAN SLUŠAT!!!! Najtragičnije je je šta svakin danon sve više i više ljudi to sluša, ljudi moji ja stvarno ne kužin zašto...? Ako je to zbog rići, jebemu mater, uzmi rječnik pa prevodi strano- vidit ćeš da ima sto puta boljih tekstova...Dobro ajde, možda je nekome samo do ekipe ili atmosfere, ali ,brate, nije mi baš do nekih pijanih pedofila ili samo pijanih, koji loču cilu večer i mire svaku žensku koja prođe( u nadi....rofl) ili možda onih jadnica koje polu-gole plešu isprid slinavih jadnika.....tragedijabang
bangA da ne spominjen onaj "hit"(rofl) ŠAMPANJAC (mile kitićroflroflroflrofl-samo ime govori sve), za kojin su svi poludili, a tekst je ,bar kako san je negdi pročitala , napisa dvanaestogodišnjak....bang...ljudi ubijte se....to je sve.....pusaaaaaaaaaaaaaaaa......
cerekMuffy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.