3 uskoro 4 razred mioca + onaj iz engleske

25.06.2006., nedjelja

trišnje, jebale te trišnje

ludu 8 nula nula neko me izvlaci iz kreveta!namcor osjeca san sezujo- upravo ovako!!!
i ja san mislia da je neko zanimljiviji kad ono otac i da moran ic brat trišnje, boze koja tlaka mi smo tamo ka budale brali jedno 3 ure bez stajanja, meni je vise tih jebenih trisanja stvarno priko glave!naravno da ne spominjen kako nas je dida (mene i oca) sla nazad jedno tri puta kako nismo sve pobrali i mrtav ladan pokaziva sta i kako i zuga nan je kako smo mi to sa liscen brali pa di mi gledamo.......!
nakon toga smo morali ic uz neku jebenu seosku cesticu kako bi dali trisnje didovu bratu!!
i to opet nije sve!!
nakon toga smo isli u slatine kako bi prominili plocu od crne jame, boze ako tada nisan izriga onda necu nikad, jos je didi upala lopata u ta govna i on je isa vaditheadbang fala bogu da je to sve brzo proslo pa se nisan ima vrimena ispovracat!!
nakon toga san napokon dosa u mirisni split i otisa na odbojku na pjesku i onda sa ovima sa odbojke na stolni boze kako san ih satra!!
eto toliko!!!!!thumbup

~dopaš~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.