3 uskoro 4 razred mioca + onaj iz engleske

21.06.2006., srijeda

još jedan mali osvrt na Broč

Ljudi moji, početak svega toga je izgleda malo stravično. Bar za mene. ustani se u 6 i po, operi zube, skupi torbu i vataj bus od 7 za split. Ja sidin u busu, a na Šinama (tu van inače Kruna živi...) ulazi neki smrdljivi tip, otprilike bi mu da nekih 45 godina, sa malo mlađom ženskon od nekih 30 godina. Njihov razgovor je sluša baš cili bus. Tip je očito neki vračar,travar jer je on ženskoj pola sata priča o nekim ljekovitim travama, smjesama meda, kestena i koprive koje su navodno dobre za prostatu muža potonje gospođe!?bang A lik je smrdija baš ko da se je upravo maza govnima a ne ljekovitin travama. Govorija je stvari koje bi inače zvučale ko hrpa gluposti, ali činilo se da lik stvarno zna o čemu priča.
I izađen ja iz busa na pazaru, a torba mi za malo ostane unutra. Sva srića da me je jedna ljubazna gospođa na to upozorila. Spustija san se do F, i naša se sa Robinom i Claptonom. Kupismo karte, a Robin još nešto šta je koštalo 15,50 i u šta je Nevolja kasnije stavlja kikiriki. To mu je postalo životni uzor. Vozili smo se glupin trajekton do Supetra(30 kn!!), i još 45 minuta smrdljivin buson do milne(20kn!!). Ubija bi se da mi nije bilo Prave Ljubavi i Dva Loša Miloša (potrudit ću se da van ove dvi stvari postanu dostupne na blogu).
Kuća je skroz jaka, a onaj bunar očito bez dna jer smo prolili oko 8 galona vode. Uživija san se u veslanje i surfanje, a i smiješi mi se karijera profesionalnog ronioca. wink Ubilo me u Fjake na utakmici. Koliko san živaca tu potrošija, a onaj glupi srna... Ništa zato, zgazit ćemo klokana. toliko za sad, moran ić na Ogame, očekujen napade,ali kako pisma ide- ne može nam niko ništa... pa me neće ubit ni dva loša miloša.

dUdLoN

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.