3 uskoro 4 razred mioca + onaj iz engleske

21.06.2006., srijeda

Brač je glavni.....

prvo bi se tia zafalit petri na lipin ricima, stvarno si kraljica!
meni osobno je bilo predobro, bas ludilo. sve , od ekipe do lokacije ma sve sve!!
nicega nan nije falilo, ni zabave ni ica ni picarolleyes
bili smo i izasli jedanput u milnu, ima pjesacit i i tako
Free Image Hosting at allyoucanupload.comuspicili se mi, uz pricu i zajebanciju to brzo prode, kad ono tea se uvatila derat jebate nebi da je konj guzi, kad sta
Free Image Hosting at allyoucanupload.com
neznan jel se dobro vidi i jel se vi razumite u zmije, pa cu van rec da je na slici poskok, ona stvarno svaki kurac vidi!! kad smo se vracali i zabu je ubrala!!!
a boze gdje je!
bili smo prema mon misljenju jedna jako raspivana ekipa sa hitovima prava ljubav(ne pitajte) i "dva loša ubise milosa"( omiljena kao budilica)
dobia san i nadimak dopaš zbag svoje vrlo izražene hiperaktivnosti koju su oni pripisivali mojin tabletama sa magnezijen i vitaminima ali nema veze!
i ove godine smo imali susjedu (ludakinju) koja nan je odma prvu vecer dala do znanja da je poremecena i da ce ona zvat građevinsku policiju ako se ne smirimo, i to je uletila taman dok san ja izvodija svoj ples i piva "ne spavaj mala moja mmmmmmmmuzika se cuje" pa nan je pokusala pokvarit zabavu ali nije uspilaburninmad
iman i novi nadimak
~dopaš~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.