.e.l.i.n.a.

ponedjeljak, 08.05.2006.

...ne može biti bolje...

..tako sam sretna što sam upala u gryffindor... skakutala sam do društvene prostorije... hermiona, ron, casper i harry su me tamo čekali.. htjela sma ih malo zeznut pa sam ušla smrknutog lica u prostoriju.. njima je smijeh nestao s lica... casper mi je prišao i upitao me gdje sam upala... a ja sam ga tužno pogledala i počela se smijati i skakati od sreće, te vikati : U GRYIFFINOOOOOR!!!!!! casper i ja smo počeli skakati po sobi od sreće.... uzela sam stvari i pošla za hermionom u njenu sobu... kod nje ima jedan slobodan krevet pa sam se tamo smjestila... kad sam se smjestila i raskomotila otvorila sam prozor i pustila lunu van da malo upozna kraj.... hermiona mi je napomenula da imam sličnu sovu kao i harry.. njegova se zove hedwiga... i ja sam kasnije malo izašla van da upoznam kraj.. spustila sam se do jedne male kolibe... prišla sam malo da pogledam ima li koga u njoj, kad je najedanput nekakva živina izletila van.. prvo mi je srce skoro otkazalo od straha
a onda je to ogromno biće progovorilo: O, ti mora da si ona nova.. elina, zar ne...

ja: da, ta sam... oprostite a tko ste vi???
hagrid: o, pardon, ja sam hagrid lovočuvar u hogwartsu i profesor iz magičnih bića...
ja: aha, oprostite nisam znala.. uplašila sam se malo... a odkud mi znate ime...
hagrid: harry mi je danas rekao za tebe...
ja: a, vi znate harrya?
hagrid: da, da, da!!! ja sam po njega i došao kad je kretao u školu...
ja: a, zašto ste išli po njega.. zašto nije sam došao... poput svih?
hagrid: a, pošto ne živi sa svojim roditeljima...
ja: molim??? a kako to da ne živi??
hagrid: pa, zar ti ne znaš... njegove je roditelje ubio zli čarobnjak...
ja: VOLDEMORT?!?!?!
hagrid(malo je zucnuo): da!!!
ja: e to nisam znala...

malo smo šutili a onda je hagrid progovorio...

hagrid: bolje požuri.. kasno je, a vjeruj mi ne želiš upoznati filcha..
ja: dobro... hvala.. bilo mi je drago što smo se upoznali...
hagrid: i meni.. ali sad požuri...
ja: ok idem....

.........

kad sam se vratila u društvenu ispričala sam društvu da sam upoznala hagrida... svima je bilo drago.... iako ne znam zašto.... no, bila sam umorna i iscrpljena od puta .. pa sam im zaželjela laku noć i pošla u prnje.... na putu u sobu sam čula rona..

ron: vidi se da je nova...

ja sam bila previše umorna da bih razmišljala zašto je to rekao pa sam samo zanemarila rona i njegove riječi.. te zaspala....

.........................

08.05.2006. u 20:36 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


lumos/nox?

Opis bloga

ovo je blog o mom životu u hogvartsu....
a ako želite u priču... ostavite opis i slikicu u komentarima...



Counters
Get a Counters

...likovi...

....ja....

Image Hosted by ImageShack.us

....imam polu-dugu smeđu kosu... griffindorka sam... obožavam metloboj i gonič sam u griffindorskoj metlobojskoj ekipi.... sviđa mi se harry ali , zasad smo samo prijatelji... dijelim sobu sa hermione.. zasad su mi ona, harry i ron jedini poznanici... no društvena sam pa ću valjda ubrzo pronaću još prijatelja... bret me neučio nekim čarolijama pa mi je tako patronus u obliku sove a bauk u obliku velike zmije... imam sovu Lunu... naj predmet mi je obrana od mračnih sila i probrazba... a naj omraženiji predmet su mi čarobni napitci skupa sa nastavnikom...

... casper....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.. stariji je od mene 3 godine i krenuo je na vrijeme u školu a meni su tek sad dali drugu priliku... ima srednje dugu smeđu kosu... također griffindor.. iako obožava metloboj nije u ekipi... dijeli sobu sa fredom i georgom weaslyem, ronovom braćom.... i on je jako društven pa pozna skoro sve učenike sa svoje godine.. prolazi sa (I)... patronus mu je u obliku sokola a bauk u obliku krokodila... nema ljubimca pa se sad igra sa mojom sovom lunom.. naj predmet mu je također obrana od mračnih sila a naj omraženiji su mu Povijest magije i Proricanje....

......harry potter.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... idemo zajedno na četvrtu godinu... ima polu-dugu crnu razbarušenu kosu... isto griffindor... obožava metloboj... lovac je u metlobojskoj ekipi... u sobi je sa ronom... uglavnom se druži sa ronom i hermionom... patronus mu je u obliku jelena a bauk u obliku dementora.... ima sovu hedwigu.. naj predmet mu je isto obrana od mračnih sila a naj gori premet čarobni napitci...

... hermione...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.. ima dugu smeđu kuštravu kosu... isto je griffindorica... ne zanima ju metloboj.... cijelo vrijeme uči ... dijeli sobu sa mnom... ima mačka krivonju.... voli sve predmete... uvijek položi sve ispite... i zbilja je naj pametnija vještica svojih godina....

... ron...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... ima srednje dugu crvenu kos... isto griffindor... voli metloboj.. nije u ekipi.. ali mu je san da postane prvak u metloboju.... dijeli sobu sa harryem... nije previše lud za učenjem ali prolazi sa ocijenom (P) do (I)... ima ljubimca štakora šugonju.... patronus mu baš i ne uspjeva ali bauk mu je prof. snape.... voli obranu ond mračnih sila ali ne voli baš čarobne napitke...

...jennifer pleasant....

Image Hosted by ImageShack.us

Ima dugu plavu kosu,do pola leđa i tamno smeđe oči. Naj predmeti su joj Preobrazba, Obrana od Mračnih Sila, Čarolije, a voljela bi i Napitke da netko drugi predaje. Lovica je u metlobojskoj ekipi, iako najviše voli poziciju tragača. Ima snježno-bijelu sovu Narsillu. Najbolji frendovi su joj Harry, Hermiona, Thalia i Ron, ali, ipak, najnajnajbolji joj je Draco!! Nikad se nisu posvađali! Hoda s Harryjem. Kad odraste bi htjela biti auror. Od druge g. pokušava postati animagus sa Hermionom, Harryjem, Ronom i Dracom. ona je uspjela, ali oni još nisu. Živjela je Parizu, ali su se preselili u London da bi mogla ići u Hogwarts. Nema ništa protiv bezjaka, voli čitati njihove knjige, i gledati 'filmove'.

....dante....

Image Hosted by ImageShack.us

Inače je miješane krvi, majka joj je vještica a otac bezjak. njen otac nije ni znao da joj je mama vještica ali zato je ona naslućivala da nije kao svi ostali. U 12 godini je dobila pismo iz Hogwartsa, koji pohađa od 14 godine. njena mama je inzistirala na pripremama koje su je potpuno iscrpile ali je ona veoma ponosna. Inače ima dosta novaca ali to joj nije bitno. Fura svoj stil koji je obično između vila (u pravom smislu te riječi) i vještica danas poznatih bezjacima diljem svijeta. Mrzi Proricanje, taj joj predmet uopće nema smisla ali zato obožava Povijest magije i Čarobne Napitke. Ni u jednom predmetu nije loša ali…. Ima srebrnu mačku imenom Lyra. Sviđa joj se Natanel sa druge godine.

... luna snape...

Image Hosted by ImageShack.us

Ima 15 godina i ide u dom Gryffindor.Ima dugu i gustu plavu(bijelu ponekad,jer je albino,a pošto je vještica,kosa joj se mijenja kad je zabrinuta ili tužna) kosu i neobično zeleno-plave oči.Hoda s Ronom Weasleyem,koji joj je i najfrend.Metloboj igra kao tragač,ali kao pričuva.Naj predmeti su joj Obrana od mračnih sila i ručak.Živi s tetom koja radi u medičarnici,a svoga strica Severusa Snapea mrzi,jer je surađivao s Voldemortom.Roditelji su joj mrtvi,zahvaljujući Voldemortu.Ima sovu Clemence i jastučarku Wendelin.
Najbolje prijateljice su joj Hermiona Granger,Ivy Black,Sam Taylor i Astrid Cotterell,a najbolji prijatelji Ron Weasley i Harry Potter..

...diana matthews...

Image Hosted by ImageShack.us

Četvrta godina, igra metloboj na mjestu tragačice, a ponekad napadačice. U Gryffindoru je. Voli Obranu od mračnih sila, preobrazbu i skrb za magična stvorenja. Druželjubiva je i voli letjeti, te jahati jednoroge! Metamorfomagus je, kao i njene dvije sestre blizanke. Željela bi postati aurorica, ljetuje u Jazbini i htjela bi osnovati ergelu jednoroga svih vrsta. Ima dvije sestre blizanke, za koje je saznala tek sad negdje i zovu se Mary Matthews i Agatha Smith i rođakinje- Keeru, Lisu i Jennifer. Patronus joj je jednorog, a bauk dementor ili Voldemort. Uglavnom je dobra učenica... Prijatelji ju zovu sunny angel zbog vedrine.. ujedno je i jedna od mojih best best frendica..


...miriam mayer...

Image Hosted by ImageShack.us

peta godina u hogwartsu, igra metloboj na mjestu goniča.. u gryfindoru je kao i ja... voli obranu od mračnih sila i preobrazbu.. slične je osobnosti kao i ja... ona je animagus.. to je postala na četvrtoj godini.. naravno nije registrirana..... animagus joj je u obliku zmije... preko ljeta će dolaziti kod mene i ja kod nje... ona i moj brat casper su zajedno... patronus joj je u obliku zmije kao i animagus... ima tu neku čudnu ljubav prema zmijama.. za razliku od mene... a bauk joj je u obliku dementora... i ona je također jedna od mojih naj prijateljica... nije me odbacila u teškim trenutcima.. i vjerujem joj jednako kao i jenny, luni, hermioni, i diani....