I riječi mojih naj pijesama

÷Panic at the disco..×


Lyrics Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off Lyrics


¤Tokio hotel×


Lyrics Spring Nicht Lyrics



÷Linkin Park¤


Lyrics Linkin Park Lyrics


slikice..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

eto sličica od majne favorite song..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

bljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


sada malo priznanja...
P R I Z N A J E M
-često ispadnem glupa
-volim billa
-stalno pjevam
-obožavam kockice
-nemam dlake na jeziku
-sama sam si ošišala šiške
-zbunjena sam
-podrigujem glasno
-imam premalo kila
-volim se slikati
-ovisna sam o internetu
.........................
naj stranica:
POSJETI TH FAN CLUB HRVATSKE


MOj mSn: donaxxldona@hotmail.com

i o billeku..
NAME: Bill
DATE OF BIRTH / PLACE: 1.9.1989. / Loitsche
NICKNAME: Mecki,Nix
BROTHERS-SISTERS: Twin brother Tom
ZODIAC SIGN: Virgo
HEIGHT: 1,83 m
EYE / HAIR COLOUR: Brown / Brown ( Black )
HOBBIES: Music
TATTOO / PIERCING: 3 tattoo ( band logo, star, ''Freiheit89'' ) / 2 piercings ( right eyebrow and tongue )
MUSIC: Green Day, Coldplay, Keane, Nena, David Bowie, Placebo



eto sat.. da znate koliko je ..


Cijeli život malo traje,
puno uzima,
a malo daje,
Zato živi i ne misli na krizu !!
Jer život je jedan
i nema reprizu..
!!!!!!!!!!!!!!!!

ii..anketica..

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

× meni

NiGhTwIsH--- amaranth



I EVO VAM RIJEČI PJESME
DA MOŽETE PIJEVATI ..
POŠTO TU GORE IMATE I
TU PIJESMU ...ugodna zabava..amaranth


Amaranth Lyrics

-ja sam dona..
-Živim u sisku
-Viktorovac
-OŠ Viktorovac je moja škola
-mučionica:8c
-glavna mučiteljica :D.M.S
-Sport-odbojka
-18.05 14 godina
-Volim muziku
-Tokio hotel
-panic at the disco
-marlyn mason
-fall out boy
-panic in the disco
-evanescence
-nightwish

itd..


JaKo VoLiM :
-frendove
-BiLlA
-MuZiKu
-tokio hotel
-subotom ić u grad
-klizat
-PJevat
-billla
-dečke..
-internet..
........
nevolim
-uglavnom umišljene kučke
koje su bahate
i sve što ide s tim..

MOJA ABECEDA..

A
ananas(moje
naj voće)
bill(mljac,zgodan.moja ljubav
brukanje (ono
što mi se malo
prečesto dešava
bon (za mobitel)
C
crna (super boja)
Č
čokolada
(nešto bez čega
nemogu..)
D
depra (nekada
se desi)
dona (moje ime)
domagoj (R.I.P)
F
frendovi (uvjek
su tu kraj
mene kada trebaju
bar cure..)
G
glazba (nemogu bez nje)
gurenje (nevolim se gurat)
H
hrana (bez nje
nema života)
I
Iva R. (super frendica)
Iva F. (također)
J
janje (nevolim
janjetinu)
ime moga tate
počinje s j
K
karla(supić frendica)

L
Luka (zabavan
frend)
luk (nevolim ga jedem
ga samo uz
čevape)
LJ
ime moje mame
počinje sa Lj
lubav( nemože se
bez nje
M
msn(massingger zakon je)
mobitel (simens C65
dio mog života)
mislav(dobar frend
žali se šta ne pišem o
njemu:))
N
narodnjaci (nekada
ih slušam)
O
ogledalo (stalno se
gledam)
P
povijest (mrzim ga!!)
R
razred (totalna
nesloga dečki
s dečkima
cure s curama)
S
starke (cool)
sara (dobra frendica)
sladoled (mmm)
simpa
smrt
Š
škola (dosadna)
T
Tihana (ok frendica)
trening (karate)
tenisice (njih stalno
nosim)
U
ništa neznam
V
veselje(to sam
ja i dio mene)
Valentina (super frendica
u školi sjedim s njom)
Z
zelena (super boja)
Ž
život (treba ga
živit)



broj posjetitelja...od...01.05.2007
Free Site Counters
Get a Free Site Counters




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
naghty_girl
helena
karla
tinka
tokio hotel cura


C¤nv€rs€ @ŁŁ St@r
Image Hosted by ImageShack.us

Krvava srca...
Image Hosted by ImageShack.us

פoko¤×
MySpace Layouts

MySpace Layouts



×cRnO×
blog layouts

blog layouts



PoŽeŁł...
Myspace

Myspace
LoVe
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 14.06.2007.

Elimina Odori ...Wtf??...Oust...

sve je to bilo prije 3 godine...
bila sam kod karlee..
bili smo na tportalu ...išle na chat..
i sad ja 20 inuta razmišljala koji cu nick
odabrat i ja velim
'''sad šta prvo vidim to če mi bit nick''
i sad na stolu oust i piše elimina odori..
ja reko to mi je novi nick..
i tak već 2 godine ''furam taj nick''
mrzim ...blog.eto sad sam pisala post i objavila i
iziđe mi a post bio ogrooomannn...
htjela sam obrisat blog...sad sam
živčana...joj
opuštam se uz glazbicu...
haha...
evo vam malo spotova...
panic!at the disco naravno...

pogledaj obaveznooo...



i još jedna pijesma...
mislim moja naj...
od njih...



ajde...i bacajte se na komentiranje...
SVI KOJI MENI KOMENTIRAJU I JA ĆU NJIMA...
zato...fasttt...

pufaaa



| Just Say SomeThiNg (102) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 07.06.2007.

život je okrutan...malo o meni..pjesma...ja sam autorica....stupid...weard..it's life...boring...evrithing...

jeste li se ikada osjećali usamljeno...
odbačeno...iskorištavano...
ovo je pjesma o tome...

Moje oći gledaju njih...svi su sretni...bar se tako čini...
i ja se činim sretnom...no u dubini duše..
u mojim mislima...živim sasvim drugi život ...
imam osjećaj...da me iskorištavaju...
da ću ostati sama sa sobom...
izgubiti se u mislima..crnim mislima...
koje prolijeću mojom glavom...
prijateljicama više nemogu ništa reći ..
bojim se izdati će me....dečki..licemjerni su...
idioti ..budale ima jedan dečko...koji me razumije...
koji me zagrli..kojemu govorim sve..
volim ga gnjavit...i dosađivati mu...
samo malo dečkiju je dobro svi ostali su isti,..
prvo te vole..maze paze...nakon nekog vremena
kad nađu neku drugu počnu te iskorištavat i
šutnu ko staru konzervu na cesti...
puno njih mi se rugalo..no ja nisam obračala pažnju...
puno cura ogovara druge no nezanima me-..
imam 2 najbolje prijateljice...
samo mi one trebaju
ni dečko u mome životu...ni nitko...trebam samo...
malo mira..no kako se kaže ..sve se vraća sve se plaća...
svima ću vratiti-..oni koji mi nanesu bol--
neće oostati s osmijehom na licu...znam i ja pokazati zube,.,,
kada slušam muziku nekada mi se plače neznam što bih..nego
razmišljam o lošim stvrima...o dečkima...
koji su idioti...neznam ...o svim problemima...
.........................................................................................

to je moja ispovjest....heh imala bi ja to podosta za pisat
ali ovo je dosta za sada...heh...

osjećate li se vi ovako,,,odbačeno ...i to sve...
neznam...nekako zasebno...
na komentarima mi recite neke svoje osječaje..
da znam da nisam ja jedina ta koja padne u depru..

pričajte mi..malo...
ne zaboravite komkat ovaj post...tnx

bye kiss...



| Just Say SomeThiNg (147) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 06.06.2007.

Bok...Maturalac...

Bok nisam pisala post već dosta...
slabašno mi to nešto komentirate...
joj..
ala jedva čekam maturalac...ala kak ćemo se zajbavat....
ja neću spavat po cijele noći....
jea...u sobi sam s ivom i marijom...
biti će nam jebeno,..tulumi do jutra...
moram si kupiti malo garderobice, badić, japanke,..
neznam ...i da...dobila sam starke (napokon) orginal ;tulum:
baš su fora...ja sam na msn-u ...sad malo bila s megom..
tinka bi ju treala tuč...joj malo serka nebi ona ni mrava pogazila...
joj...kako su me neki ljudi počeli živcirat...dođe mi da se objesim...
ovoga danas sam bila kod zubara ...popravila zub...
nije me bolio...no morala je ona prčkat...ajme bolilo za popizditi...
pardon a na izrazu... heh ...mrzim zubaru več 4 godine nisam popravljala
zube i zaboravila sam kako je...ono...sad su mi dobri zubići...
kako me neki živciraju...
joj----
neki su postali licemjerni...
ala ja ču nekog napucat nogom u guzicu...
ok....uglavnom neču se tu iživljavat na blogu i na tipkovnici...
ajme...

i evo nešto korisno...to ja upotrebljavam zakić je...

1. Sljedi ih svugdje po kuci
2. Mući kao krava kada kazu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopaćke (unatrag)
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjece protivi tvojoj religiji.
7. Udji u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrci dok se smiješ i onda se smij još jace.
9. Dok gledaš film citaj tekst naglas
10. Išcupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti vići :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kuzim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drzi starce za ruku i jezivim glasom im šapci:" vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kazu odgovori sa:"Lazeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noc
25.Dok sjedis na wc skoljki i obavljas veliku nuzdu govori izadi izadi izadi....
26.Uzmi bananu u ruke i govori joj ogulut cu te pojest cu te...
27.Peri sude sa četkicom za zube svojih roditelja
28.Namazi ih kaladontom dok spavaju
29.Natakni sebi sesir preko ociju te hodaj po kuci i vici ko je ugasio svjetlo
30.Za vrijeme rucka ti sebi u tanjir nacjepkaj papira te se pravi da ga jedes
31.Mamine tange natakni na glavu te hodaj po kuci
32.Dok ides s mamom u kupovinu vadi namirnice iz tudih korpa i stavljaj u maminu
33.Oko tri ujutro ustani te stani pod tus i nasav glas pjevaj
34.Ntrpaj papira u njihovu obucu
35.Ispod svake case ljepi zvake koje si vec koristio/la
36.Ako ti budu trazili casu vode ti im je posoli
37.Lizi zid
38.Jedi otvorenih usta
39. Ako imas skener probaj skenirat glavu
40.Obuci gace preko hlaca

eto to je to....
kiss i komkajte me ...
zaboravljate me...joj..



| Just Say SomeThiNg (27) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 03.06.2007.

..mrzim naslove..

ovako...post nisam pisala...od ponedjeljka ;wow; ovoga...ovoga...
da..u petak sam bila u gradu i dobila orginal starke ;tulum; napokon...
i tenisice...sam kupila u jani ...
ovoga...i jučer sam bila u gradu i kupila sam si narukvicu..
kožnu ..baš je fora...bila sam vani i rekla da imam 4 narukvice
a ja ubiti imam samo 1 svoju..a tihana me tražila...
heh a ja rekla da ću joj dat pošto imam 4 ;moš mislit;
ostale su od jedne cure...nije bitno koje...
to nije bitno...i...ovoga...
idem vam stavit neke spotiće..
pumpaj..idemo curice prije maturalca...



ova mi je pjesma....baš zakon...
sisak-.željezara...


shakira parody ja sam se trgala od smijeha..
valjala sam se po podu od smijeha ;crkajuče;



ženska je ono...zakon...;zbunjola;
joj ljudići nešto ste mi posusstali s komentiranjem...
što vam je...
17 komentara ;sramota;
komkajte mi ljudi naljutit ću se

pozdrav karli,valentini,sari ,ivi, naughty, billovu princezu
zamorca, i svu kompaniju s zelenjka i viktorovca..
komkajte mi...
pufa..kiss..pusa...cmok...



| Just Say SomeThiNg (18) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.