By: L.designs.^
  • On/Off

    Siječanj 2009 (1)
    Kolovoz 2008 (1)
    Travanj 2008 (1)
    Ožujak 2008 (1)
    Veljača 2008 (3)
    Siječanj 2008 (2)
    Prosinac 2007 (1)
    Studeni 2007 (2)
    Listopad 2007 (7)
    Rujan 2007 (3)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    elian

    EL(LA) i AN(A)

    Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


    ANA:

    -ana se zapravo zove ana dominika
    -jako sam pristojna (u pičku materinu)
    -ide u 8.a raz
    -četrnajst godina
    -dobra, draga, poslušna...
    -svira klavir, zadnju godinu u životu.yey.
    -voli svoju obitelj, frendove, čokoladu,
    smsove, družit se i zajebavat i sve
    to ..........
    -msn: ana-dominika@hotmail.com
    -ostalo,,koji me ne poznate i
    ne trebate više znati o meni,
    koji me poznate-sve znate....
    -------pusa bok :D
    -slika:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    ELLAAA:

    -Ja sam Ella.
    -vrlo nestašno dijete
    -Sviram klavir 7 godina I gitaru.
    -Volim se družiti
    -uvijek sam pozitivna
    -slušam ska,pank,alternative,old school rock.
    -14 divnih godina
    -Volim svoj klavir,frendove(ljubim vas),,muziku<3,iPod,komp
    -msn: sweet.bloody.little.girl@hotmail.com
    -više niš netrebate znat.
    - :************

    Ja.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us







    LINKOVI

    DORA
    INES
    IVONČE
    VITA
    ELLA I LUKRECIA
    NIMWEN
    NORŠIĆ
    MALI ANARHICI (6.b)
    BEREN EVENSTAR
    VRBA
    ŠANTOLIČKAa>
    GENERAL KAL &
    SKA PANK MANIJAK

    PATRIK
    LUCE I TINAA





    chat box!!










    anin majmun :D


    adopt your own virtual pet!


    Ellina patka. XD


    adopt your own virtual pet!





























  • Fašnik went yesterday.

    Evogac,jučer je bio zadji dan fašnika(spaljivanje itd.) i bili smo vani još se provozat u luniču ko mala deca i malo još udahnut tu preprekrasnu atmosferu fašnika s mirisom krafni,fritula,kuhanog vinčeka itd.Uglavnom tih 12 dana(koliko je trajao fašnik) bilo je prekrasno samo što je saxerski što smo imali samo dva fašnička vikenda,a prek tjedna ničeg nije bilo,samo je lunič radio.Sad če ove subote bit najobičnije kao i uvijek,klošarenje itakodalje.Baš onako osječam neku prazninu,neznam,neku silnu dosadu.Volim kada se nečemu veselim,ali sad je to splasnulo,Samo doooosaaadaaa i još + testovi.D.A,neda mi se pisat više.bok.

    ella



    dodatak; 11.2.
    Evogac i mene evogac.--
    eh.. meni se neda pisat o fašniku jerbo puno bih toga onda morala
    pisat a i sad je več tjedan dana od kad je fašnik završio pa je to
    stara tema..mogu samo reč da je grad baš ružan ovak bezbojan i jadan, običan kao i obično.
    ee jučer sam iz muzičke čopila ellin stari fascikl koji sam našla.
    pun je naših starih vražjih potpisa, (gle ella, zarez i RAZMAK da ella)
    i ispisan je sa onim sranjima: "ella & ana best friends forever"
    slatko ^^ .. također je u fasciklu bio papir na kojem je ema gross bila
    napisala nešt kao: "kolko voliš čučiča??" na što je ella odgovorila
    puunnooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    sa još milijun oo-va.
    ha ha ha ha ha ha ha ha!!! i tak to.-....
    neda mi se više pisat,
    BOK.
    dominika.
    p.s. mali plečko je mali gad.





    glitter-graphics.com


    |srijeda, 06.02.2008., 19:30|

    |14| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.