By: L.designs.^
  • On/Off

    Siječanj 2009 (1)
    Kolovoz 2008 (1)
    Travanj 2008 (1)
    Ožujak 2008 (1)
    Veljača 2008 (3)
    Siječanj 2008 (2)
    Prosinac 2007 (1)
    Studeni 2007 (2)
    Listopad 2007 (7)
    Rujan 2007 (3)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    elian

    EL(LA) i AN(A)

    Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


    ANA:

    -ana se zapravo zove ana dominika
    -jako sam pristojna (u pičku materinu)
    -ide u 8.a raz
    -četrnajst godina
    -dobra, draga, poslušna...
    -svira klavir, zadnju godinu u životu.yey.
    -voli svoju obitelj, frendove, čokoladu,
    smsove, družit se i zajebavat i sve
    to ..........
    -msn: ana-dominika@hotmail.com
    -ostalo,,koji me ne poznate i
    ne trebate više znati o meni,
    koji me poznate-sve znate....
    -------pusa bok :D
    -slika:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    ELLAAA:

    -Ja sam Ella.
    -vrlo nestašno dijete
    -Sviram klavir 7 godina I gitaru.
    -Volim se družiti
    -uvijek sam pozitivna
    -slušam ska,pank,alternative,old school rock.
    -14 divnih godina
    -Volim svoj klavir,frendove(ljubim vas),,muziku<3,iPod,komp
    -msn: sweet.bloody.little.girl@hotmail.com
    -više niš netrebate znat.
    - :************

    Ja.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us







    LINKOVI

    DORA
    INES
    IVONČE
    VITA
    ELLA I LUKRECIA
    NIMWEN
    NORŠIĆ
    MALI ANARHICI (6.b)
    BEREN EVENSTAR
    VRBA
    ŠANTOLIČKAa>
    GENERAL KAL &
    SKA PANK MANIJAK

    PATRIK
    LUCE I TINAA





    chat box!!










    anin majmun :D


    adopt your own virtual pet!


    Ellina patka. XD


    adopt your own virtual pet!





























  • običan novi post

    bitče ovo jedan ljepi novi običan post kao prije dok još nismo el i ja
    pocele pisat ove drame (koje su ipak izbrisanne sa bloga)
    pa cu izbjec nastavak te teme iako bih ja mogla jos jako puno toga
    o tome napisat.
    da ne duljim dalje: evo mee. zaželjela se ja pisati post.
    pa. el mi je u italiji na skijanju.
    malo prije mi se javila msnom prek nekog šiptarskog kompa.
    da, a ja sam bila na skijanju od 29. do 1.1. na velebitu.
    bilo je super, osim kad sam pala sa hupsera u grmlje i tako dobila
    ljepu šljivu na faci.
    popila sam čajeva više nego u cjelom životu.
    a inače na praznicima, svašta radim, kad smo već kod čajeva,
    bila sam danas sa ivonom u tomu.
    kaj smo još ja i ivona danas napravile:
    ukrale snjegovicu kapu, zapalile plakate u njoj i grijale se time,
    nahranile bencekovog psa, istražile školu kroz caffe bar feniks,
    upale nekome na msn i tak....
    a ivona i naši provodi.whahahahahaha
    kokteli od domestosa, vina i soli, mali žuti i vaterpolo, mara u pidžami
    i slična sranja.
    previše pričam o ivoni na ovom blogu!!!!!
    dalje:ovo će biti jako dugačak post jer mi se baš tipka.
    -upravo lukreciji šaljem slike iz ljubljane.
    -vita se ljuti na mene.
    -sutra cu upoznati nekoga!!!
    -moram si posuditi knjigu "debela" jer je to elli, ivoni, lukreciji i meni
    lektira za 1.mjesec. ivona ju je procitala i rekla je da je pre perverzno.
    opisuje kako se žena poševila i tak.
    jedva cekam da to procitam i zagadim svoj nevini djecji um.
    lukrecia jedva ceka da dode do tog djela knjige.
    ajde bok, mislim da sam upravo napisala svako sranje koje mi je palo
    na pamet.
    ljep pozdraf svima.

    od ane dominike


    |utorak, 08.01.2008., 21:27|

    |45| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.