By: L.designs.^
  • On/Off

    Siječanj 2009 (1)
    Kolovoz 2008 (1)
    Travanj 2008 (1)
    Ožujak 2008 (1)
    Veljača 2008 (3)
    Siječanj 2008 (2)
    Prosinac 2007 (1)
    Studeni 2007 (2)
    Listopad 2007 (7)
    Rujan 2007 (3)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    elian

    EL(LA) i AN(A)

    Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


    ANA:

    -ana se zapravo zove ana dominika
    -jako sam pristojna (u pičku materinu)
    -ide u 8.a raz
    -četrnajst godina
    -dobra, draga, poslušna...
    -svira klavir, zadnju godinu u životu.yey.
    -voli svoju obitelj, frendove, čokoladu,
    smsove, družit se i zajebavat i sve
    to ..........
    -msn: ana-dominika@hotmail.com
    -ostalo,,koji me ne poznate i
    ne trebate više znati o meni,
    koji me poznate-sve znate....
    -------pusa bok :D
    -slika:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    ELLAAA:

    -Ja sam Ella.
    -vrlo nestašno dijete
    -Sviram klavir 7 godina I gitaru.
    -Volim se družiti
    -uvijek sam pozitivna
    -slušam ska,pank,alternative,old school rock.
    -14 divnih godina
    -Volim svoj klavir,frendove(ljubim vas),,muziku<3,iPod,komp
    -msn: sweet.bloody.little.girl@hotmail.com
    -više niš netrebate znat.
    - :************

    Ja.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us







    LINKOVI

    DORA
    INES
    IVONČE
    VITA
    ELLA I LUKRECIA
    NIMWEN
    NORŠIĆ
    MALI ANARHICI (6.b)
    BEREN EVENSTAR
    VRBA
    ŠANTOLIČKAa>
    GENERAL KAL &
    SKA PANK MANIJAK

    PATRIK
    LUCE I TINAA





    chat box!!










    anin majmun :D


    adopt your own virtual pet!


    Ellina patka. XD


    adopt your own virtual pet!





























  • ana ima šišmiša!! zubozubo ella ima ljamu!!



    ei ko god da je napisao na vrata
    na wcu u našoj školi ( među ostalim i )
    elian2 nek nam kaže!!

    daj reci niš ti neče bit samo da znamo.
    fala kaj nas reklamiraš :D










    adopt your own virtual pet!



    jede mušicu!! jede mušicu, jeste li vidjeli, jeste? jede mušicu!






    adopt your own virtual pet!





    -----
    DODANO 22.10. :
    pošto nema teksta u ovom postu neču pisat novi post, več
    ču gomilat na ovaj i tako ujedno gomilat i komentare. hahaha.

    dakle, u nedjelju sam bila u ljubljani cjeli dan sa muzičkom. i bilo
    nam je super. fkt. ko bi reko al ima fora ljudi u muzičkoj! svi su
    se najviše otkvačili u busu al o povrtaku na kraju, a sad o
    tome zašto i kako smo opše mi išli u evropu. od početka:
    u pol 9 ujutro smo sjeli u bus. ja sa emom gross.
    došli, pogledali europu i sjeli u kafič. nikakvu nam
    povjesnu znamenitost nisu pokazali (ja NISAM
    bila u grupi koja je išla na stari grad) več su nam samo pokazali u kojem
    dučanu ima cigareta. i poslje kafiča su sljedile probe, pa
    misa na kojoj smo pjevali (na latinskom!) i poslje koncert.
    nakon tog smo još u nekoj dvorani popevali onak uz
    kolače i vinčeko. meni je ema popila svo vino :D
    i zapravo mislim da su se svi dost napili jer je povratak bio
    najživahniji. onak kak je več bio mrak vani i kak smo se doklatili
    do busa, a onda zeleno osvjetljenje u busu jako je pridonjelo
    atmosferi.
    stražnji dio
    busa je odlučio izgubiti glas do kraja.
    derali smo se svega što smo se sjetili.
    "tražim je na karti, nema jeee, nema jeee, slovenijeee!!!"
    i "vuk magare na plot nagonio nebil margo noge izgulio!!!"
    i sve....

    stigli smo doma oko 10, malo prije.

    meni je bilo super.
    dora može ti bit žao.


    ANA





    |petak, 19.10.2007., 15:26|

    |54| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.