By: L.designs.^
  • On/Off

    Siječanj 2009 (1)
    Kolovoz 2008 (1)
    Travanj 2008 (1)
    Ožujak 2008 (1)
    Veljača 2008 (3)
    Siječanj 2008 (2)
    Prosinac 2007 (1)
    Studeni 2007 (2)
    Listopad 2007 (7)
    Rujan 2007 (3)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    elian

    EL(LA) i AN(A)

    Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


    ANA:

    -ana se zapravo zove ana dominika
    -jako sam pristojna (u pičku materinu)
    -ide u 8.a raz
    -četrnajst godina
    -dobra, draga, poslušna...
    -svira klavir, zadnju godinu u životu.yey.
    -voli svoju obitelj, frendove, čokoladu,
    smsove, družit se i zajebavat i sve
    to ..........
    -msn: ana-dominika@hotmail.com
    -ostalo,,koji me ne poznate i
    ne trebate više znati o meni,
    koji me poznate-sve znate....
    -------pusa bok :D
    -slika:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us




    ELLAAA:

    -Ja sam Ella.
    -vrlo nestašno dijete
    -Sviram klavir 7 godina I gitaru.
    -Volim se družiti
    -uvijek sam pozitivna
    -slušam ska,pank,alternative,old school rock.
    -14 divnih godina
    -Volim svoj klavir,frendove(ljubim vas),,muziku<3,iPod,komp
    -msn: sweet.bloody.little.girl@hotmail.com
    -više niš netrebate znat.
    - :************

    Ja.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us







    LINKOVI

    DORA
    INES
    IVONČE
    VITA
    ELLA I LUKRECIA
    NIMWEN
    NORŠIĆ
    MALI ANARHICI (6.b)
    BEREN EVENSTAR
    VRBA
    ŠANTOLIČKAa>
    GENERAL KAL &
    SKA PANK MANIJAK

    PATRIK
    LUCE I TINAA





    chat box!!










    anin majmun :D


    adopt your own virtual pet!


    Ellina patka. XD


    adopt your own virtual pet!





























  • no, mješam neš svega i ničeg

    empty
    empty
    empty
    dosadno mi je.
    oču čokoladu.
    -
    ivona i ella--> ja se ljuljam... "kad si bila mala mare,
    volila si moreeee" vrludam, klatim se koda sam pijana.
    ali ja se ljuljam!
    ....
    tin je glup tin je glup tin je glup
    dora baš si neka,, za subotu ... baaah
    empty
    empty
    empty


    glitter-graphics.com

    prošlu subotu bila negdje. sjedila sam visoko na drvenoj
    čeki i da sam romantično raspoložena sad bih opisivala
    vjetar i boje i jesenje zvukove... ali ostat ču na onom da je
    meni jesen ništa drugo nego kiša, kišne gliste, sivo nebo,
    lokve i hladno.... jedva čekam prolječe....

    jedva čekam prolječe da mogu napisat " SPRING IS COMING!!
    yee. i can feel it in the air. like a new and shiwering flower that is growing. spring is coming. i can see a lark in the morning.
    spring is coming: i can hear it in the wind like a warm and tender
    greeting from an old friend. spring is coming....."

    a onda pogledam kroz prozor. i vidim mračne mokre ulice.
    i vidim moj rođendan u blizini. mrzim moj rođendan. čudno?
    ne uopče. svjet je glup jer ide na groblje taj dan i mrzim svjet.
    trebali biste ič na dan mrtvih, dan poslje mog rođendana budale!!! da sam kraljica svjeta zabranila bih groblje
    prvog jedanaestog.

    zabranila bih još puno tog...

    kad smo več kod svjeta po mome, jako mi se sviđa vitin
    sastavak koji je čitala na čokolino višebojcu.a kad smo več kod
    vite, danas mi je rekla da idem u kurac jer je bila gužva na
    stepenicama.


    empty, empty, empty..........


    *ana*







    ----------------------
    DODANO 12.10.
    znam da bi ovo trebao biti novi post. ali ja baš neču napisat novi.
    nastavit ču ovaj.dakle:

    ella je danas bila dežurna.
    ivoni je zvonio mobitel pod likovnim 56 puta. neki uporan skriveni broj.


    neznam kome da to kažem. kao prvo:
    mali boban me pratio cjelim putem do doma. bio je jaka faca
    u kompaniji sa malim kalajcom. njihove glupe forice tralala ajde. ali
    onda su me počeli tepsti sa onom prokletom spravom koja te
    stepe strujom. spekli su me živu jebem im mater.
    i pazite šta! dođem doma i slatka porukica na
    mobitelu čeka. boban ima ispriku: "zajebavam te
    jer si me otkucala. očeš mi oprostit da opet
    budemo frendovi??" lalala. jebi se mali. i sada,
    upravo sada, boban me zivka sa skrivenog
    broja i diktira svom malom bratu kaj da mi kaže.
    joooooj koji je to balavac!!!!!!
    majke mu, neznam kaj ču.
    kao drugo, tin je glup.
    kao treče: letina me na tren spasio od bobana. išli smo skupa od škole do
    tam di on čeka bus i opsovao je bobanu i ovaj je odjebao.
    "molim. i drugi put." to je meni rekao :)letina, ne boban.
    hehe. a minutu prije sam mu bila rekla da je peder jer je izvodio nešto sa
    pecivom i maričem....
    wow. puna sam doživljaja.
    sorryte. morala sam ovo izbacit na vidjelo koliko
    god glupo i besmisleno bilo.
    da mi se tipkat po tipkovnici a kipim od bjesa!
    savršen spoj.

    fala na komentarima.

    *ana*


    |ponedjeljak, 08.10.2007., 20:07|

    |30| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.