lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

malo o meni:
IME: karolina
PREZIME: sta te briga
HOBI: odbojka i rukomet
JELO:pizza
PICE: coca cola
PRIJATELJI:matea,tunkić,ninja,graba,jopa...
MUZIKA:hip hop,rap
PJESMA: hilary duff-with love

VOLIM..........
Tree hill.......
mobitel.......
frndove...
decke koji su jako sugavi ali sto ces.......
mamu.........
tatu.........
brata....
rukomet..........cool

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 18.06.2007.

joj

evo i novog tjedna jos jedan tjedan je iza nas jos samo 2 dana dana skole jedva cekam kraj skolske godine ali kaze moja prijateljica da ce nam poslije biti dosadno ali ja cu si nac zabave bez obzira na thumbup sve bas me zanima hocu li proc razred sa 4 ili sto....... danas nam nije dosla uciteljica iz hrvatskog i nije nas pla stigo odgovarat joj ako me ne pita u srijedu ubit cu se headbangbang vjerujte mi bilo bi mi cijelo ljeto sruseno.........
ako prodemo svi hrvatski onda cemo napravit party partyna jezeru jedva cekamo i bit ce tako coolthumbup morat cemo se napusit i napit ko niko u zivotu maker nismo 8 razredi mi smo 7 pa sto moramo mi li nista ili svesmokin danas je bilo jako dosadno sada mogu rec ne da mi se ucit uopcea imam pun kurac stvari za odgovarat ali ja sam ljena koo niko i inace nisam bas za ucenje ali jebi ga svako je za nesto ali ja nisam definitivno za ucenjenaughty ali kad je stvar u mjuzi cugi tu sam za sve stvorena jebiga takva sam kakva sam kakva sam ajd svimaa pozdrav i seretno u skolimah bok.............! pozzzzzzzzz!smijeh

- 20:29 - Komentiraj (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.