Between Heavens and Hell

srijeda, 05.04.2006.

Samo da se zna

E daaa- samo da vas pozdravim
Ne kementiran i ne objevljujem postove jar vam nemam nis pametno za rec (osim kako sam primitivna krava), no konstantno citam vase blogove, veselim vam se, tugujm, suosjecam s vama! TU SAM
A sta ima kod mene Nista osim gole sramote.
Okrmila sam se jos 3 kg otkad sam pcela pisati plog
Znaci sad imam 61kilu (visina 169 nszalost)-to i nije tako velika brpjka koliko to mlohavo i odvratno izgleda na meni
Paradoksalno je kako sam se prvi put osjetila debelo s 49 kila prije 3godine. Tada sam postala Ana i smrsavila na 41 i nisam mogla stat Kada su me nakon pola godine moje Ana faze starci isprepadali pocela sam žderat I otada više nikad nisam imala kontrolu Ili nemoj jest ili žderi dok ne pukneš Treća opcija, neka zlatna sredina za mene jednostavno ne postoji I tako sam se udrbljala na 46, p smršavila na 44, pa udebljala na 50, pa vratila na 48, pa 54 I tako su se monotono i prijeteče bez imalo nade za izlas izmjenjivale moje Ana i žderi faze Ah, koliko je nepovratnih trenutaka mog života bačeno na to, koliko sam ljepih trenutaka propustila
A ond kad sam jednom stala na vagu i ugledala brijku 47 odlučila sam da je to to i da je to težina koju ću održavat I tko sam 8 prekrasnih mjeseci provaodila onaj naćin prehrane 3-4 koji sam objevila u prvim postovima. I bilo je stvarno jednostavno i osječala sam se odlično.
A tada mi se u životu dogadilo nešto stresno i negativno Netko mi je stavio bubu u uho o traženju utjehe u hrani. I tako su počeli moje faze konstantnog žderanja koje sade evo traju već godinu dana. I tako sam dosla evo na 61 kg
Već dugo se zavaravam. Uvijek kažem: od sutra ću se trgnuti, ali taj moj početnički entuzijazam odapne već prekosutra.
I tako si je godinu dana govorim od sutra, sutra.
Ponekad ne mogu vjerovat da sam se ovdje našla.
Nije mi najasnije kako?

I jos... do sad nisam nikad mogla povračati ali prije tjedan dana sa uspjel. I ponovilaa to 3 puta u tjedan dana. Ne želim bit Mia. Ne želim bit ni ana. Ali moram se vratit na 47 kg i nikad neće prestati to željeti. Sao ovaj put kad dođem do cilja znat ću to cijeniti.

Samo me još jedna stvar zanima p želim čuti vaše mišljenje. Inače sam pesimistična, depresivna i iskompkeksirana osoba.

Pitam se što je došlo ppvo?

Jesam li je zbog mog nezadovoljstva došla Ana ili sam postala nezadovoljna zato što sam bila Ana?

- 21:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • If you consider yourself too much of a normal person keep Your Highness away from this blog!!!


    headbang
    " Here It Comes Again "

    Pounding, it starts again
    Hurting, oh where do I began?
    Screaming, they dance around my head
    Hoping, they maybe end up dead

    Feeling it ramble, what can I say?
    Really fucked up again (I feel that I can fight)
    I can't fucking given in (I feel that I can fight)
    Can't I ever win (I'll keep it on my mind)
    Here it comes again!

    Silent it goes away
    Patient oh, should I really stay?
    Trying so hard to get ahead
    Failure, is often where I'm lead

    Feeling it ramble, what can I say?
    Really fucked up again (I feel that I can fight)
    I can't fucking given in (I feel that I can fight)
    Can't I ever win (I'll keep it on my mind)
    Here it comes again!

    Oh I must hold on
    Oh I won't be gone
    Oh I won't stop now
    Oh I don't know how

    Why I can't hold on?
    Why I can't be gone?
    Why I can't stop now?
    Why I'm don't know how?

    Here we go again (again)

    Feeling it ramble, what can I say?
    Really fucked up again (I feel that I can fight)
    I can't fucking given in (I feel that I can fight)
    Can't I ever win (I'll keep it on my mind)
    Here it comes again!

Linkovi