Between Heavens and Hell

srijeda, 08.02.2006.

I am on nobody's side cause nobody is on my side

Evo pise vam samo jos jedan propali slucaj!

Davno sam prestala teziti za tim da me vole.

Vise ne zahtijevam da me prihvate onakvu kakva jesm.

Shvatila sam da me nitko nikada nece potpuno razumijeti (pa nis sama sebe ne razumijem)

Ako zele neka me mrze.

Neka me izbjegavaju.

Samo neka znaju da POSTOJIM.

Ovako...
Vec 3 godine mislim da sam luda a sada znam da sam samo Pro Anna cura (da, kao samo to...)
Inace... ovo nece biti samo anna blog (barem se nadam da cu skupiti snage i za druge stvari u zovotu) ali trenutno mi je ovo na pameti. Naime zdebljala sam se u kratkom roku 13 kila. 13 JEBENIH KILA PTNJE i necu se smiriti dok to sve ne ode dole!
Vec pl godine se prezderavam (kao svaki put si kazem: ovo je poslijednji put, od sutra mijenjam plocu ali taj poslijednji dan zderanja traje vec mjesecima) Znam da sam u zacaranom krugu ali moram izac, moram pronac izlaz SADA.
Evo plana:
Sutra 9.2 (inace 9ka mi je sretan broj pa cemo vidjet9
3l H2O i 3 jabuke (u tri obroka, a ne sve tri odjednom po mom dobrom starom obicaju)

Petak: 3l vode i pol kile krumpira

Subota:3l vode i pol litre mlijeka (0.9 m.m.)

Nedjelja: 3l vode i 300g pilecih prsa.

Ponedjeljak: 4l vode i jedno veliko ukusno nista (a i mislim da se mijesec
mjenja)

Utorak 14. 2. (valentinovo, koje cu kao i obicno docekat jednosmijerno voljeći) stat cu na vagu s nadom da ce mi bar ona uzvratit ljubav pokazujuci barem nesto mane nego sta pokazuje sada). A onda tokom cijelog dana jesti sto god hocu u 5 obroka u vrijednosti stroga ispod 1650 kcal. To bi kao trebala biti nagrada za predhodnih pet dana dobrog ponasanja i motivacija za dalje.

Od srijede cemo dalje vidjeti sta cemo.
INACE: svaki dan vjezbanje i ubitacno ucenje (cak i umne aktivnosti kao streberaj trose kalorije ako netko slucajno nijeznao, dobro samo par bijednih malobrojnih kalorija, a toliko muke, ali opet bar nestoa)

Zvuci jednostavno, ali za slabica poput mene to je pravi izazov!
OVAJ PUT STVARNO MORAM USPIJETI. Zato i vam se i povijeranvam da se stavim pod pritisak i motiviram. Jednostavno ce mi morati biti neugodno reci Moje Princeze nisam uspijela, svinja sam

SADA NE SMIJEM SKRENUTI SA SVOG PUTA, SADA KADA SAM SIGURNA U TO STO ZELIM, OR I'M A GONER.

Inace treba mi savijet: meni je lakse kada mi tjelo trazi hranu, tome ca lakse odupirem, ne smeta mi jako kad sam gladna, cak i vilim taj osijecaj. Al moj mozek i nacin razmisljanja su sjebani i odjednom mi pocnu govorit: jedi zderi nekaj fino, ti ionako nisi za nista drugo, tvoj zivot je prejadan pa ga moras malo zasladit sa keksima i cokoladom, ti moras jesti samo jos ovaj put. SAMO JOS OVAJ PUT; SAMO JOS OVAJ PUT i SAMO JOS OVAJ PUT VEC MJESECIMA. jednostavno mi moja psiha govori da se moram utijesit hranom i tako pobijeci od problema. Kada me to uhvati ne mogu se koncentrirat na nista drugo. Borim se. Hocu jest, necu jest i naravno jedem, samo js ovaj put samo jos ovaj zalogaj ali to pstaje horor koji se ponavlja i bojim se da nece nlkada prestat.

RAZUMIJE LI ITKO OVO?????!!!!!!!!!!
Znam da prvo i osnovno trbam sredit psihu, promijelit nacin razmišljanja.

KAKO SE BORIT PROTV TAKVIH MISLI; MOLIM VAS. (mislim znam one poput a moment on youre heaps ali meni to ne pomaze)

- 23:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • If you consider yourself too much of a normal person keep Your Highness away from this blog!!!


    headbang
    " Here It Comes Again "

    Pounding, it starts again
    Hurting, oh where do I began?
    Screaming, they dance around my head
    Hoping, they maybe end up dead

    Feeling it ramble, what can I say?
    Really fucked up again (I feel that I can fight)
    I can't fucking given in (I feel that I can fight)
    Can't I ever win (I'll keep it on my mind)
    Here it comes again!

    Silent it goes away
    Patient oh, should I really stay?
    Trying so hard to get ahead
    Failure, is often where I'm lead

    Feeling it ramble, what can I say?
    Really fucked up again (I feel that I can fight)
    I can't fucking given in (I feel that I can fight)
    Can't I ever win (I'll keep it on my mind)
    Here it comes again!

    Oh I must hold on
    Oh I won't be gone
    Oh I won't stop now
    Oh I don't know how

    Why I can't hold on?
    Why I can't be gone?
    Why I can't stop now?
    Why I'm don't know how?

    Here we go again (again)

    Feeling it ramble, what can I say?
    Really fucked up again (I feel that I can fight)
    I can't fucking given in (I feel that I can fight)
    Can't I ever win (I'll keep it on my mind)
    Here it comes again!

Linkovi