utorak, 10.06.2008.

vatreno ludilo!

ey ljudovi evo malo i mene.tnx svima na komicha i jos mi komajte.e sad da krenemo, u nedjelju se igrala utakmica kao sto svi znate i mi pobjedili.weeee...
nakon sto je zavrsila utakmica isla sam van sa frendovima, izadem ja iz kuce a ono auti trube i mašu. i onda smo se mi djeca isli uklopit s njima imali smo kockaste kape i majce pa da i mi malo slavimo.i ostisli mi do robne i do trznice i tam se slavi i sad sta cemo mi? i mi poceli pjevat. svi se ljudi okrenuli nama, a mene sram i mislim si ZEMLJO OTVORI SE!!!
al onda su neki s nama poceli pjevat ono vatreno ludilo vatrno,ludilo kad krene,vatreno,sve neka gori kad kroz vene crven, bijeli, plavi krene.i sad 10 godina posli opet opet ista nada,isti imamo san...stavit cu vam tu pjesmu na svoj blog. onda smo slavili tatin rockas!weee...i tak je proso dan.
jucer sam imala skolu u 14:30. i imali smo skracemu nastavu po pola sata,
tak da nas nko nije mogu pitat usmeno.
onda sam u 6 i 30 isla na trening, ja luda zakasnila 15 min, jer nisam gledala na sat pa se sjetila malo prekasno, tam smo igrali nogac i mi cure pobjedile a decki izgubili.hehehe(al smo ih jos i izudarale po nogama pa su bili jadnici plavi). a sta mozes, takve smo. pogotovo ja.sad idem moram ucit matematiku pisem veliki test jer neki dan sam dobila iz matke 2,3 i 4. super ocjene za kraj.hehe.komajte mi.
pozzam:Enia,Luku,Mislava,Ivu,Anu,Teu,Loru,mojju sisterku i sve koje poznajem.


08:44 | Komentari (97) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.