nedjelja, 20.04.2008.

kikijev rockas

danas sam trebala ic na trening u Koprivnicu ali mi se nije dalo jer je padala kisa pa sam ostala lezat u krevetu.u 3 sata sam isla na rockas s emom i teom. bilo je zabavno, tamo su bili Đenko,Majstor, Persić,Toni,Vedran,Nany,Cajlan,Ema,Tea, od Kikija sestricne i ja. mislim da sam sve nabrojala ak nisam onda me ubijtebanghe,he.igrali smo sakrivaca, nogomet, grupa grupu trazi, bili u sobi, tukli se i tak, nije nam bilo dosadnosretanwinkyesonda smo se tukli Ema,Tea,Nany,Cajlan i ja cijelo vrijeme i onda je to preraslo u nagurivanje i tak, nema kraja tomeno onda su u 8 sati Ema i Tea morale ic doma a ja sam ostala sama sa 10 deckiju. to je bilo strasno.
i tak neki su se igrali vani a Nany,Cajlan,Toni i ja smo bili unutra onda su me gađali smokićimayes kad smo izasli van decki su svi visili oko mene jer sam naravno bila jedina cura,onda sam morala ici doma i tak je proso i taj dan. bas je bilo zakoncerekbangsretanpozz svima Cakyu,Emi.Tei,Ivi,Nanyiju,Kikiju,Lori,Ani,Dumbi i svima koje poznajemsretanwavewavecerek
puno mi komajte.pusa svimakiss


14:07 | Komentari (125) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.