SvAšTa.....

Moja mala abeceda..........

A-anđeosretan
B-Bricka-frendica, Bolerobelj
C-cvijetkiss
Č-čovjekzijev
Ć-bo?? hehesretan
D-djetinjstvo-najljepše doba životamah
DŽ i Đ-Đuro-hehehehe-frend-hehe
E-elena-jedna moja frendica tj. dvijemah
F-federi-nemam blagenut
G-glazba-moja slabija stranamouthwash
H-hvala-lijepa riječlud
I-imewink
J- jesen-fora godišnje dobanamcor
K-kolači,kakao mmmmmmnjami
L- labudwaveLj- ljeto,ljubavcerek
M-Martina, Manuela-frendiceyes
N- ime moje sekecerek
NJ- njoki-ne baš finithumbup
O-okomad
P-prijeteljstvo-ne treba objašnjavatgreedy
R-razred-moj razred is THE BESTkiss
S-sanhrvatska
Š-škola-svaki dan-doooosadamah
T-Tea-frendicazujo
U-uvala-more,plaža.....yeayes
V-vlak-???blabla
Z- zima-ok godišnje dobaparty
Ž-žvakaćebang


Mali kviz o meni

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
KADA VEĆ NE MOGU IMAT PRAVI

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
BOLJE TO NE JEDI

myspace layouts

myspace layouts



sTaRkIcE

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DizAjN

...dođi, vidi, komaj...

...moj ludi život, osjećaji, zanimljivi i nezanimljivi događaji....sve u svemu SVAŠTA!!!!...=)


Koliko vas je bilo na mom blogu???

Counters
Counters

....eWo Da ZnAtE bAr NeŠ o MeNi...

*moje cjenjeno ime je eLeNA.....
iako me tako nitko ne zove
*idem u 8. žnj razred
*prezime.....hmmm....napisat ću kad se sjetim
*žiwim u.....Hrvatskoj (to je jedino šta znam)
*obožawam sport, obitelj, Mimaču, frendove,
mobač, slušat muziku......
* a ono...baš i ne volim školu (i sve vezano uz nju), dosadu,
tračanje, ogowaranje......


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





nO cOmMeNt.....

Maja

Andrea


Petrich sretan

K@ter... mah

my seka & friends mah

Još jedan moj blog sretan

Marty mah

Nicole i Ivana

Monika i Valentina mah

Elency mah

Petrica (Elenina sestra) mah

Martina mah

Tea (Dorotea) mah


četvrtak, 06.03.2008.

Ey!!!!

Ciao ljudi.... evo mene nekako brzo - za promjenu. Nisam baš zadovoljna sa komentarima, ali vas molim da ih ubuduće bude više. Potrudit ću se komentirat po vašim blogovima. Nisam baš dobre volje jer sam sutra trebala biti u Sloveniji, ali je trka odgođena.... Šmrc.šmrs, šmrc... Baš sam tužna... Ne znam šta da vam još napišem. Bila sam na lidranu, boleru i tako..... Svaki dan imamo treninge.... i tako.... Bilo je baš fora kada smo išli na Vrbosku - vani sunce, a mi na snijegu. A sada je sve bijelo i dosadno......pf.... Nema ni sanjkanja, ali se nadam da će bit..... U srijedu idem na školsko natjecanje iz skijaškog trčanja..... , a u četvrtak iz biologije.... A na kemiju idem dan prije praznika... E da bili smo na natjecanju iz vjerinauka i bili smo14. od 31... ma bravo za nas... ,a na Lijepoj našoj smo bilil 4.... Lani smo bili prvi i išli smo u Topusko.... ove godine smo malo lošiji, ali nema veze.....Ajoj en znam šta bi još napisala ovo sam pisala jaaako dugo. Idem ja........ PoZZZZZz i pustite mi puuuno KoMeNtArA........
KI$$$$ I POZZZZZ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.