E*l*e*n*a*

13.02.2006., ponedjeljak

Hej, ljudi! pa gdje ste?? kako ste mi vi?

Ovih dana baš i nisam imala inspiraciju za pisanje postova....ali sada imam jedan veeeeliki problem!
Izgleda da u petak idem na kavicu s jednim tipom koji mi se već duže vrijeme sviđa....ali ne poznamo se baš najbolje...upoznali smo se tako što je on najbolji frend od dečka moje najbolje frendice! I u petak valjda nas četvero idemo van...a ja se tako bojim da opet nešto ne zabrljam! Pa mislim....šta da ja pričam?! Sigurno ću bit sva izgubljena i smotana... Mislim, znam one fore „budi svoja“, ali izgubit ću se totalno da se neću moći sjetit ni kak se zovem!
Dobro, malo pretjerujem...ali znate već šta mislim! Ja uvijek uspijem nešto zabrljat...i otjerat svakog dobrog komada od sebe!
Pa jel imate možda kakav savjet za mene...neku sitnicu da mi pomognete (što je možda i vama pomoglo u takvim situacijama).....bilo šta?!
I hvala unaprijed! :))

- 17:31 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Imam 17 godina, živim u jednom manjem gradu u Slavoniji, a ovaj blog je o svemu pomalo.... Uglavnom o mom životu, razmišljanjima, a ima i par "pametnih" priča koje sam prepisala iz jedne knjige.

Možete mi se javiti i na mail: elena123@net.hr

myspace

Stuff for your blog!


myspace

myspace layouts



myspace

Stuff for your blog!



myspace

myspace layouts



Prijateljstvo je poput drveta. Ne mjeri se time koliko je visoko, nego koliko mu je duboko korijenje.

...

Ne postoji apsolutna sreća, već samo naša reakcija na okolnosti.

...

Nije siromah onaj koji nikad nije imao, već koji je imao pa izgubio.

...

Smij se kad bi htjela plakat, osmjehom guši što ti srce skriva, jer teško je živjeti na ovome svijetu koji u tuđim suzama uživa.

myspace

Stuff for your blog!




myspace

Stuff for your blog!

Blogovi koje čitam:

myspace

Stuff for your blog!




When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark,
At the end of the storm is a golden shy
And sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown,
Walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...




myspace

Stuff for your blog!





Bigoo.ws All for your blog



myspace

Stuff for your blog!



myspace

Stuff for your blog!



myspace

Stuff for your blog!

myspace

myspace layouts



myspace

myspace layouts