srijeda, 14.05.2008.

Raspad sistema u vugli mlade novinarke i dupla penetracija od strane gospodina Saturna

'Vako,
Ne znam vishe shta radim. Ne znam da li sam vishe sposobna da kucam neke inspirativne tekstove. Leshenje , leshenje , leshenje... Zavrshiti , otici , iscimati se , dunuti , opustiti se , zaboraviti na probleme... Kaze jedan ortak sto se razume u astrologiju da je nama , ribama , ushao Saturn u neku kucu ili shta vec i da nam slede 2 godine totalnog zivotnog haosa. Ja u to , zamisli , verujem. Pazi shta mi se sve izdeshavalo od Nove godine do sad... havarija i raspad...! Tolika kolichina sranja iz mene nije izashla! A sve je nekako pochelo sa Novom godinom. A od drugog kruga izbora je pochelo kidanje gudrama. Prvo holandski skank u koji sam se zaljubila , onda hibridi i skank , kasnije neki bash okej kokejn i onda totalno neochekivano ds. Narkofil , kazem ja. Ja to volim. Dakle , Saturn mi je ushao zestoko! I na emotivnom planu sam pukla ko tikva. Moj dragi i ja se razishli brze nego shto smo se spojili. Bilo je tu pokushaja reanimacije , bilo je puno rechi i grubih i neznih , da bismo na kraju shvatili da vishe tako ne moze i kao cao. Bolelo je i josh uvek boli. 2 i po godine gradish neshto , iscimavash se , prolazish kroz razna stanja koja te koshtaju zivaca i onda samo pukne. A josh gore je jer ti taj neko odgovara i samo kad pomislish na to da se necesh buditi pored njega i da neces osetiti toplinu njegovih stopala , bacish sebe u usrani bedak i krenu ti suze.
I zato od zurke do zurke... Shto vishe ljudi vidim dnevno , nekako mi je lakshe. Chudan trip ali pomaze. Idem na drumnbass , na techno , na reggae , na ska , na hardcore , na gothic , na hiphop , na alternativne svirke... Svuda idem da pobegnem od emotivnog rastrojstva. Flertovanje u Plastiku i rechenica nekog lika sa prasecom facom "Martina , ovo je sudbinski obrt na dramenbejzu"... Srela drugarice mog sada vec bivseg decka... Paranoishem da svaka od njih sada likuje i da ce da pochne da ga prepada... Paranoja me puca gde god da odem. Evo sinoc se vracala gajbi iz kluba i ishla kroz mrachnu ulicu ... mogu da se zakunem da me je neko pratio...i da sam videla nekog. A onda sam skapirala da sam dosta popila i poduvala...
Rastafarijanci duvaju jer zele da dostignu vinsdom ... a ja duvam jer pokushavam da zaboravim na sve.A uz to mi je i lepo.
Odjednom , svi znaju da sam ja single. Priznajem , htela sam da neki likovi znaju da sam sada solo pa sam im stavila do znanja... a ovi ostali... e to nemam pojma. Prochulo se.
Elem , bila na techno prvom maju , uzivala u izlivima neznosti jednog techno DJ-a...on upao u neki emo trip od spida i alkohola... Ja uzivala u prirodi. Techno pichi , vilica mi se grchi... zajebano stanje... zenice ogromne.

EDIT ovaj tekst gore je napisan 14.05. a danas je 16.05. i ja sam preksinoc saznala da me je *moja najveca ljubav* varao dok smo bili zajedno.Saznala sam to na uzasan nachin... I ispalo je da dosta ljudi zna za to . Ne mogu da verujem josh uvek. U neverici se zagledam u jednu tachku a onda skapiram da je krajnje vreme da skinem nashe slike sa zida I da zaboravim na 2 i po godine iskrene ljubavi sa moje strane i totalnog fejka sa njegove. Verovatno mi je ovo najvece razocarenje u zivotu do sada. Ne mogu da se setim da sam josh nekad dozivela ovakvo emotivno ponizenje...Verujesh nekome , dajesh mu sve , pritom si mu odan i shta onda ? KURAC! Nisam vishe sposobna ni da se posvetim nekome a mozda ni da se zaljubim. Praznina totalna. Usho mi je Saturn , kapiram... ali shta josh moze da se desi ?! Josh da me pljune ciganche na ulici ili da me udari grom. POBOGU pitao me da se udam za njega , POBOGU obecavao mi je svasta , POBOGU bio je ljubomoran na moje chat sessione sa A. koji su bili totalno drugarski , POBOGU ziveli smo zajedno godinu dana ! Zasto je ispao toliki licemer? Mislila sam da je drugachiji...Tachnije , bila sam ubedjena da je drugaciji. Chemu sve one lepe rechi i chemu one uspomene kad ih je zasrao prevarom ? I shta sada meni ostaje ? Nepoverenje...sjebaza i ostala sranja. Sreca pa imam M. pored sebe na neki nachin. Mada on se bash zaljubio u mene a to nekako koliko moze da pomogne , toliko moze da odmogne...Ali super je znati da je takva osoba uz mene u ovim trenucima.
Ovo je verovatno najgori period do sada. Nema izlaza. Ispiti stizu a ja ne mogu da uchim.Nisam sposobna.
Nishta. Moracu da zazmurim i da zaboravim. Inache odoh u kurac. Jebote pochele su ruke da mi se tresu...

Ovako se osecam :


- 12:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

Opis bloga

...shizofrene ispovesti...