električni Neno

22.01.2007., ponedjeljak

prvi puta ozbiljno...

puknucuozbiljno cu vam ispricat mracnu istinu o zelinskim obrtnicima,i opcenito o poslu koji radim i koji mnogi rade i placu...odma kad sam zavrsio skolu poceo sam radit u jednoj firmi koju ima susjed on je otvorio d.o.o nakom 7 godina staza i lik je prije svega dobar i posten i kad me zaposlio imao je jebene poslove bilo nas je 8 i bili smo slozni i ekipa a radili smo jebenicu bili smo face sve je to stimalo jedno vrijeme ali svi su isti profita nije bilo podjelio je 3 otkaza ima 2 suda i marin i ja smo dali otkaz a radi cega bilo mi je super?ludkad smo zavrsili fine poslove ostao je osijek i koprivnica teren i tu je skinuo satnice i gablace to znaci da bi ja radio na terenu cjeli dan za 150 kuna i to je bilo onak odi doma i spakiraj se za dva tjednawaveheadbangdeadjao meni taman sam drugi dan trebao slobodan da polozim vozacki i jesam dao sam otkaz...bio sam doma tjedan dana i na jednom razgovoru ali taj lik treba sljakera u kninu to sam odjebal i zaposlio se kod jednog drugog u isto vrijeme kad se kod njega zaposlio bivsi kolega iz bivse firme koji je dobio otkaz i sad mi je dobro uvjek je dobro na pocetku puno ti obecaju i puno te hvale okolo cak mi je i placa vece i na vrijeme ali jedva cekam treci mj da vidim je ce se zaposlit u hepu na elektri onda sam doma boli me ..partysmokin znaci svi koji zavrse srednju i krenu radit najebu jel se naznaju postavit i kad sam ja dobio za stemat a bosanac spajat ormar ljepo sam se izjasnio i reko sefu cuj božo ovaj ti se znoji i nezna citat semu a ja stemam pa daj me zanjeni i je 3 mjeseca sam spajal ormare na zagreb toweru i bilo mi je do jaja znaci moras znat za kaj si sposoban i onda bolje prodes a ko zavrsi skolu na mukte boli ga kurac jel nezna i svi ga jebu i uvjek ide po pivecerekkiss ovaj post je posvecen sefu (bivsem) i sad smo si dobri ali vidjet cu koliko ce jos radit pozdrav sefu bokmahwavethumbuppartybangbang

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.