električni Neno

11.01.2007., četvrtak

Moj frend je narkić

prije ,po ljeti kada je jos radio u firmi ,nasoj maloj sjebanoj firmi ,moj frend je svaki dan putem u zagreb usred one najvece guzve na slavonskoj spalio jednu ili vise pljuga...smokinTo je toliko postalo svakidasnje da se vise nije brinuo bas o nicem ,i tako jedan dan kad smo krenuli od sefa na prvom semaforu je smotal i vužgal panj nakon par centimetara spaljenog materijala vec nije znal za sebe i ispitival me di uopce moramo ic kad smo vec bili u naselju vani je htio potrubit nekom komadu ali truba na kombiju nije radila nije on jadan ni skuzil i tak kad smo dosli doma u firmu ja sam mu reko da mu truba fakat ne radi i ok kaze on to sefu ludi nis sef kaze ok ,drugo jutro ista prica samo drugi komad i on pokusava trubit...bang opet ne kuzi i opet dodemo doma a on veselo kaze sefu sefe truba vam ne radi...a on ok dobro vise . i taj treci dan je bio do jaja ista stvar pljuga ista stvar samo kaj je htio trubit nekom liku i nije mu jasno zas se ovaj ne trza i kad je dosel k sebi rekel sam mu gle truba ti ne radi a on ok ....dosli doma i opet on sefu truba vam ne radi i tu ga je prokuzio i dobio je otkaz sad cujem da je u zagrebu i uziva dalje...smokinsmokin i ja sam pasivno dobil po pički (oprostite na izraz) mislim dim to mi je ostavilo jebenu posljedicu na mozak ...puknucumahbok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.