električni Neno

10.01.2007., srijeda

Sad cu ja vama ispricat kak sam se napio i umro u subotu

Ovak sve je pocelo u subotu navecer oko 6 frend je radio tulum,zvali su me za liniju da donesem i jesam i naravno popil sam neki gemist los njegov rekel sam mu da je los ,ali ne jebe njega to vratil sam se kod frendice i cekali smo dio ekipe koja ce ic na tulum ,kad su dosli svi sara,costa,helena,luka,katarina,pereglin,anja,helena manja,tajchy,žgela,skarec i ja poceli smo svi pit onak lagano onda je pereglin otisao barit curu gore a mi smo ostali pili kako ko ja vise neznam zasto, popio sam toliko tih sranja da nisam znal za sebe kad sam pogledao na sat bilo je tek 11 sati a to me jos ohrabrilo da napravim par ispada skupa sa skarecom (motorna pila i svas aparat) ljudi toliko sam popil da mi vise nije bilo ljepo pocelo se sve okretat mala helena me samarala neko vrijeme ali niš,mrtav sad nebi prical kaj je bilo izmedu pola jedan i cetiri jel opce neznam kaj se radilo znam da sam otisao na wc i bok...bangunutra sam povracao par puta dok su ovi nabijali po vratima ,znam samo da me pereglin pokrio i stavio u neku sobu na leda ali soba se okretala oko mene deadnema veze zaspao sam i sanjao sranja kakvih nema kad sam se zbudil oko 9 vidio sam zgelu kak cisti stepenice reko je da se zbljuval po njima puknucuopet sam povracao i otisao doma putem me napao cucek od sefa (on zivi blizu mene) mislim nije me napal nego me zmazal skakal je po meni headbang doma za rucak picek i mlinci reko super za stol svi i sestrina frendica koja je dosla iz londona nisam bas puno pojeo otisao sam se tusirat i spat ....gotovo je moja karijera sa alkoholom je gotova nikad visepartyparty

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.