The Fat of The Land

petak, 09.06.2006.

Brrrrrrrrrrrrrr



Sunce vam žarko vi mislite da je moj blog propa a???........e pa nije efo i mene nakon
malo poduže stanke.........imala sam najbolju želju da napisem post,ali uvijek
nađem neku ispriku :)!!!!!!!
Pa ovako da krenem ispočetka..........3.6 smo ja i Vedran slavili roćkaspartypartysmokindead i bilo mi je super,nadam se i
ostalima,ono.......pijanka ziva,ali i to ima svoje posljedice(jetra ma bole)nut Al uglavnom ono bilo je o.k..............
Eh jučer 8.6 je bio dan kad sam se rodila,hehehehehehe napunila sam i tih
16 godina i moram reci da se nis nije promjenilo.........cool
Image Hosted by ImageShack.us
Eto to je ono ukratko sha je bilo,sutra idem u Gardaland i izvikat cu se i izludirat do iznemoglosti jer je to jedino sta mi upravo treba....
puššššša svima.nutkiss

09.06.2006. u 22:49 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je nasto 10.3 I nije
bas ko zna sta....
Ko zeli nes vise saznat o meni
nek mi se javi na buggy@net.hr
ili na msn snoopypetra@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

BOGOVI KOJE POSJEČUJEM

LoLa the bestcerek
A kažu da su Kreteniludthumbup
Jedna mala Teathumbup
Antejčiiismijehzujo
Dinasmijehthumbup
Vale i Marisrofldead
Alan i Matijasmijehthumbup
Colebangnut
Erceg&Matijacoolnut