The Fat of The Land

petak, 19.05.2006.

SJEČANJE NA PROŠLOST


Iako sam uvijek vjerovala da sam čovjek svoju sreću kroji
moraš priznati da nijedno od nas
nije znalo kako sve to stoji
i da pogreška neopisivo boli.
Ali pusti.........
Nismo krivi ni ti ni ja
kriva je sudbina,
ona nas je spojila
...... i razdvojila.

Ako se jednom ponovno sretnemo
reći ću ti što tad nisam mogla
jednom,kad nestanu
svi tragovi kiše:
Značio si mi puno
i previše......!!!!


Ova me pjesma podsjetila na moju daleku prošlost tj.osobu koja danas
ima rođendan,i ja joj želim sve najbolje u životu...ali pustimo prošlost
šta je bilo bilo je......jebi ga život ide dalje!!!!

Zato ovaj post posvečujem i mojoj FANTASTIČNOJ ČETVORKI tj.trojki
bez kojih moj život nebi imao smisla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE YOU ALL
P.s- curke pripremite se za ovu subotu,of kors znate na sta mislim partydead
www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws        www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws



19.05.2006. u 20:41 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je nasto 10.3 I nije
bas ko zna sta....
Ko zeli nes vise saznat o meni
nek mi se javi na buggy@net.hr
ili na msn snoopypetra@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

BOGOVI KOJE POSJEČUJEM

LoLa the bestcerek
A kažu da su Kreteniludthumbup
Jedna mala Teathumbup
Antejčiiismijehzujo
Dinasmijehthumbup
Vale i Marisrofldead
Alan i Matijasmijehthumbup
Colebangnut
Erceg&Matijacoolnut