The Fat of The Land

utorak, 16.05.2006.

NoVi Po$T

UUUUUUUUUUUUU pa proslo je mjesec dana od kad nisam bila na svom blogu tj.pisala post
Moram reci da se puno toga događalo u ovo proteklo vrijeme,ali ja bum rekla sam par stvarčica
jer nekak neam volju bas za pisanjem.....
Pa ovak prije nekih dvajst dana sam bila na koncertu od Severine kako god bilo,jebes ti to
STIKLA je fora ono bilo je super.......par dana nakon bila sam na koncertu Tonya Cetinskog
(BOLJE DA NISAM) jest da smo stigli na pola koncerta al ajd moze proc......ono u zagradi je zbog toga sto sam nakon toga tjedan dana bila koma,bolesna zesce,al sam se bar spasila od nacionalnih
tako da ono nemerem se zalit......
ALI zato ovu subot,kad su bili bajkeri bila je subota za pamćenjepartysmokin
Image Hosted by ImageShack.us
ovako bi otprilike trebalo izgledat ono sha je bilo,a ovo je
moj buduci motor (tko nezna obozavam motore)
Image Hosted by ImageShack.us
zzzzzzzzuuuuuuuuummmmmmmmmmmmm thumbupthumbup
I svi oni koji nisu bili mogu pozalit Let 3 je do jaja !!!!!!!!!!!
P.s pozdravljam jednu osobu,koja inace ne cita moj blog,koja mi je jos vise uljepsala taj dan smijehcerek
POzdrav svima i vidimo se (nadam se) na otvorenju DAYLIGHTA smijeh

16.05.2006. u 21:19 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj blog je nasto 10.3 I nije
bas ko zna sta....
Ko zeli nes vise saznat o meni
nek mi se javi na buggy@net.hr
ili na msn snoopypetra@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

BOGOVI KOJE POSJEČUJEM

LoLa the bestcerek
A kažu da su Kreteniludthumbup
Jedna mala Teathumbup
Antejčiiismijehzujo
Dinasmijehthumbup
Vale i Marisrofldead
Alan i Matijasmijehthumbup
Colebangnut
Erceg&Matijacoolnut