nedjelja, 02.03.2008.

Prekinula

Prekinula sam dijetu. Na kraju je bilo da sam samo jednu kilu skinula...i tako sam pricala s legicom iz razreda koja mi je rekla da to nesmije biti tako i ako se u prvih 10 dana ne skine nekih 2-3 kile najmanje da se dijeta mora prekinuti i poceti ponovno. I tako sam i napravila, prekinula sam dijetu i uskoro (09.03.) ću krenuti ponovno....
Kile tj. ta kilica se vratila i opet sam na 70 kila.... malo se prezderav am, malo ne, obećala sam si manje jesti tako da da smrsavim jos koju kilu do pocetka dijete ali ne, ja kada uzmem nesto pojesti onda se prejedem... uzas zivi!!!! Jučer nisam ništa jela za doručak, samo sam popila kavu i onda sam uzela ručati tako sam se prežderala.....kasnije mi se povraža i htjela sam otići u WC da to izrigam jednostavno da mi se ne diže želudac cijelo vrijeme ali sam se bojala da će se to čuti u dnevnoj sobi....
Ali ipak sam se odlucila da cu jesti manje od 600 kcal dnevno i da cu poceti vjezbati, bicikl i role do skole i kad budem imala vremena aerobik neki nabaciti....
Imala sam trening ovaj tjedan, bili smo u prostoriji punoj ogledala i trenirale su cure koje su napredniju u plesu i sve su bile baš dobro građene, ne mršavice nego onako, lijepo oblikovane. A ja idiot obukla taice i neku maicu koja mi je bila jako široka i od koje sam izgledala još deblje... Takve sam si komplekse nabila kad sam se pogledala u ogledalo i usporedila se s drugim curama, skoro da sam se sama sebi počela smijati! Zato sam jučer bila u velikoj depri.....
Uopce nisam organizirana, stvar je da moram i da cu poceti pisati si sta cu raditi svaki dan, koliko cu i kada jesti i tako to.... 07.03. cu drzati vodeni dan jer je tada mjeseceva mijena pa cu mozda jednu kilu smrsaviti....Mjena počinje u 18:14 i traje do 08.03. u isto vrijeme i onda ću do kraja dana jesti frape i voće, a u sljedeću nedjelju ću krenuti na dijetu.
U srijedu ću se slikati i staviti slike na blog da me podsjeća da nema odustajanja, da nema greški u dijeti, da moram ići dalje i da moram smršaviti, što prije to bolje!!!!
Uglavnom, drzite mi fige da opet kad krenem na dijetu da bude sve ok jer vise nemogu ovako....
Jaavit cu vam se opet za dva dana da kazem kako mi je, kako napredujem....
Pusa svima!

Larica

- 15:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.