Kako voditi ljubav prvi put video - Pravi datiranje

petak , 21.12.2018.

Tihi seks - kako voditi ljubav u tišini dok je puna kuća










Click here: Kako voditi ljubav prvi put video






Ako ste odlučili voditi ljubav, već ste jedan drugoga zacijelo dobro ispipali. Ali to može biti stečena: glavna stvar da je bio dobar čovjek! U zavisnosti od položaju, možete raditi i više stvari, ali ne koristite poljupce kao način odvlačenja pažnje, da bi je zgrabili za grudi ili guzu. Potrebno je malo vremena kako biste upoznali nečije telo i erogene zone.



kako voditi ljubav prvi put video

Zato je najvažnije unaprijed planirati kontracepciju i siguran seks. No i njena se temperatura povecava.



kako voditi ljubav prvi put video

Kako se prvi put upustiti u seks - Također nije najbolje već prvi puta u seks uključiti neka seksualna pomagala.



kako voditi ljubav prvi put video

Možda ju je strah jer misli da taj dečko s kojim je sad da on nije ''taj'' il se srami svog tijela? I uradila sam to sa deckom sa kim sam 8 meseci. Ja sam mislila da ce to da bude ne znam kakav osecaj. A i prvi put i nismo mogli to lepo da uradimo jer me je uzasno bolelo. Pre toga su mi pricali da to ne radim jos,da ce da se kajem,da cu lose da se osecam... Sad se kajem sto nisam i malo pre Ja sam skoro... I uradila sam to sa deckom sa kim sam 8 meseci. Ja sam mislila da ce to da bude ne znam kakav osecaj. A i prvi put i nismo mogli to lepo da uradimo jer me je uzasno bolelo. Pre toga su mi pricali da to ne radim jos,da ce da se kajem,da cu lose da se osecam... Sad se kajem sto nisam i malo pre Otprilike ista prica i kod mene...



DNEVNJAK - Prvi seks
I uradila sam to sa deckom sa kim sam 8 meseci. U svojoj ljubavi ona mu moze oprostiti sto je dosegao vrhunac, ponistavajuci pri tom svoj vlastiti mehanizam zelje, i prihvatiti njegov nemirni svijet sadrzan u njegovu orgazmu, te ga drzati u sebi djecackog i novog u njegovom kratkom periodu mira. Tijela muskaraca i zena nisu vise bila poredana u ljubavi, vec u vremenu i osjetilnosti. Razgovarajte o svojim željama i očekivanjima i nemojte da dozvolite da ijedno od vas ima vodeću ulogu kroz čitavu stvar. Za razliku od ovakvog vođenja ljubavi, seks često može biti kratkoročni cilj.

[Swing parovi|Matorke za|Veza bez obaveza i emocije]






Oznake: kako, objasnjiti, čudotvorna, isceljenja?, u, čemu, je, tajna, &, video

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.