Kad svi od tebe dignu ruke svoju,
ti se sjeti poruke moje!
nikad te napustit neću,
jer tu ti uvjek želim sreću.


svaka ti minuta sretna bila,
svaka ti se želja ispunila,
u zivotu nek te sreca i zdravlje prati ljepse ti
zelje ne mogu dati.sretan rodendan!!!!!!!!


ljudi zele nesto reći ali misle da ce se opeći!
zato govori lijepe rijeci ,jer to je put prema sigurnoj sreci!


da budem sretna sto si mi prijatelj ili
da plačem što mi nikada nećeš biti više od toga?


_converse_

converse

converse

converse


srce mi je bilo hladno kao led,
a sad se topi kao sladoled.
kad te vidim,poludim
i hocu da te poljubim!!!


daleko si od ociju,ali od srca nisi.
jedino sto mi nedostaje ti si.
nisi zvijezda ni bog ni andeo da
te molim ali si osoba koju ludo
i iskreno volim!!!!!!!!


SrcA

srca dva

Hugs


< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..yep/nope

by valych

Opis bloga

Hey ljudi!!!!mi smo dvije naj frendice i pisat cemo o svemu i svacemu.zelimo da svatko ko posjeti nas blog ostavi bar jedan komentar. Pozzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da znate koliko je sati:




O meni

Ime:Barbara mah
Prezime:nije vazno
Koliko god imam:11
Rodendan mi je:23.7
Volim:ono sta volim,a to je sport svoju simpu itd.
Ne volim:bahate ljude i skolu
Slusam:pop i r&b
Zivim:mislim da ne trebate znat
Pozzzzz...wavewavewave

ime:ela
prezime:nije važno
koliko god imam:11
rodendan mi je:31.8
volim:zabavu,frendove,sport i svog dečka
slusam:sve
zivim:probaj pogledat u WC-u
pozzzzz!!!!!!!wavewavewave



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


BLOGOVI KOJE ZNAMO
annaiela.blog.hr
musicgirlie.blog.hr
enathedoll.blog.hr
chartreux.blog.hr
2brunetts.blog.hr
butterflygirl96.blog.hr
lexiex.blog.hr

ponedjeljak, 14.04.2008.

MOJ BLOG

Ja imam i svoj blog pa zato ne stignem na ovaj puno pisat.Zamolila bih vas i da taj blog posjetite ako ste u mogucnosti.Ako ne znate stranicu samo kliknite tu.KLIKNI TU

by:barbar@



| CoMeNtIrAj (9) | PriNtAj | # |

petak, 04.04.2008.

POST BEZ IMENA

Ne znam šta da pišem osim da više komate komentara je jako malo a postova puno.molila bih svakoga tko posjeti ovaj blog ostavi bar jedan komač,a mi ćemo njumu vratit na njegov blog.to bi bilo sve ajde pozzzzzzzzzzzzzzzzz...

by:barbar@



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

četvrtak, 03.04.2008.

dugo nas nije bilo

pozzzzz!!!!!!!!!!evo dugo nas nije bilo i dugo nismo napisale niti jedan post.pa evo moj jedini razlog tome je šta neznam o ćemu da pišem.pa evo danas nije bio nikakkav poseban dan ali je sutra petak jeeeeeeee!!!!!!!!!sretansretansretan
joj baš šteta šta su završili oni praznici bilo je baš dobro bez škole.išla sam skoro svaki dan sa frendicama u grad i zabavljala se.a sad jedva čekam ljetne praznike jest da će bit neš malo praznika i prije togaa ali su najbolji ljetni!!!!!!thumbupthumbupto bi bilo to samo još pozdravljam:leu,barbaru,petru,patriciju,svog brata i dečka wavewavewavewavewave



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.