ko faka naslov....

kaj da velim...mislila sam da bude ok vikend i onda Ivan napravi fenomenalnu stvar...onak potrudil se da mi nađe novog frajera ...zbilja ....pomislila sam reko sad je svako krenul na svoju stranu i onda on iz čista mira ...ne znam uopće s kojim pravom to napravi....ne razgovaramo već mjesec dana ni riječ nismo izmjenili i onda to napravi.....zast sad to opet dirat...nemam snage za to ....rekla sam tom njegovom frendu...Petar se zove ,da ne želim biti blizu ičega sto ima veze sa Ivanom i ne zelim dugo mi je trebalo da to sredim i sad je to .....bez obzira na to kaj mi opet srce lupalo stotka kaj sam osjetila u trbuhu ja ne želim imati posla s njim radi mira.....a zna da imam decka .....s kojim imam sad neke frke zadnjih tjedan dana....zudim za samoćom...jos tjedan dana i idem na godišnji....citat cu knjige,izležavat se......zelim biti sama.....Nikola ima neke svoje stavove koje ja ne kužim a dobro niti se trudim da to shvatim .....ali ovo Ivanu nebum zaboravila ...ne kužim otkud mu pravo ....ne dajem ni ja njegovoga broja..ok....nitko me dosad nije ni tražil njegovog broja...ali ne razovaramo,niti smo si tak dobri da bi ga iskala da mi traži frajere ...mogu ih ja naći sama....i na povratku s mise...zbilja sam bila na misi s bratom nagovoril me da odemo u kladionicu i stavili smo samo na španjolsku 5 kn i dobili 12kn i to je rekel da bumo potrošili tak da odemo skupa na cappucino .....još smo usput i sladoled pojeli ......na praksi mi je super ,danas su došli i 3 ljudi iz Vrapča....pa smo se ja i moj kolega Ivan dogovorili da ih bumo strpali u koronarnu ....teži dio.....a nas dva idemo u poskoronarnu se malo odmarati...hehe ...bas smo zločesti......


.....ovi zidovi duše imaju vise nego ti ,
soba stidi se i ona kaje se .....
a tebe je zar ne, bas briga.....

30.06.2008. u 14:55 | Broj komentara 1 | Print | # | ^

dobro jutro svima....

ovo je najraniji post koji sam ikad napisala.....ja sam ovu subotu osvanula u Pitomaci...ove dve su ostale još vani ..ja nis mogla vise jer sam vecer prije pila s kumom i susedom svojom i kum me naucil definiciju drkanja-PRAVLJENJE OD RUKE PIZDU,A OD KURCA BUDALU!!!!!...he,he bedasti kum..onda još pripovedal kak budi piceka kad se napije.....primi ga za jajca...ne moram ni govoriti da sam krepala od smijeha.....na praksi mi je super.....naletila sam sad vani i na Ivana....a kaj da recem ......osjetila sam otkucaje srca i u trbuhu...nikad se nis tak osjecala...ne znam zast do tog dolazi a nis ga vidla ni cula dost dugo....bilo je malko dosadno vani kaj ja znam...skužila sam da sam praktički izgubila sve veze s ljudima u Pitomaci.....valjda zbog tog kaj si nis vise dobro s Ivanom pa automatski sam prekinula i sve svoje odnose...nekad je najbolje ostaviti stvari takve kak stoje i ne dirati ih vise jer bole. makar znam nekad otici na stranicu od njegovog faksa i9 sam pogledati rezultate od kakvog ispita ili nest slicno....vani je praktiči dan..ne znam ni dal mi se sad isplati iti spat......jos su sad kolegice iz skole počele s tracevima da smo ja i kolega moj s odjela u ljubavnoj vezi ali kaj je da je zbilja nemaju temelje...sam zato kaj se covek namirisal ......cula sam i vrpu traceva sad u Pitomači i zapravo stvarnu istinu od nekih stvari kaj su se potpuno drugcije postavljale....ne znam sve se je nekako promjenilo ...zapravo ja sam se promjenila...idem sad u 3.raz.....prosla sam s 4 valjda..nis si racunala prosjek......rekli su mi i da sam smrsavila...ali ja se još uvijek osjećam debelo ......zapravo koja cura ne....jos sam se spominjala i s malom Jelenom....to djete sad pe u 1.raz srednje a sjećam se kave smo sve gluposti delale.....kuhale tikve.,...igrale se s bebama,kupale u bazenu....lijepo se je nekad sjetili starih dobrih vremena.....eto...sve u svemu ok je sve.....



stvarno se isplatilo
.....sve mi se pozlatilo
....otkada smo rastavljeni od ruke mi sve ide blago meni.....

29.06.2008. u 04:42 | Broj komentara 0 | Print | # | ^

ljetna praksa....

...eh počela je moja ljetna praksa...zapalo me je na maminom odjelu gdje je ona glavna sestra i bas mi je super ...vise volim internu neko kirurgiju nego te lilalala odjele...( to su odjeli gdje sam mjerim puls,disanje i temp a to mi je bezveze....)...uglavnom uživam......naučila sam vaditi sećer ..i kaj je jedno još najbolje još jedan komad je sa mnom na odjelu također na praksi...budući maturant.....jedini mi problem stvara snalaženje po ambulantama kad vodim pacijente na pretrage jer ih ima tisuću ali ipak uživam nema kaj malo mozganja u snalaženju po bolnici nemre skoditi.......izabrala sam ona kaj volim i sama pomisao na moj budući posel mi je odlična...i sad nek mi tahiri nest sere..... eh da uzela sam si za upomenu kapaljku od infuzije...imam baj opičene uspomene sa odjela...etoi tak .....a dobro kad bi mi ljubav bila savršena bilo bi savršeno...ali na svijetu ništa nije savrseno..ali bilo kako bilo ja sam sretna.....eto ...kisssica svima....chaos ljudovi....


......sigurna u to da te volim ...
sigurna u to da si stvoren za mene.......
i da sve je drugo manje vrijedno ......

24.06.2008. u 13:30 | Broj komentara 4 | Print | # | ^

prakticirajte seks prije važnih testova....

ljudi seksajte se prije važnih ispita..ja jesam i dobila sam bila sam među manjinom od par ljudi i dobila sam 2 a ostalih 18 je dobilo 1.....a kaj je najbolje na nagovor Nikole sam se nasla s njim inače ne bi jer sam planirala uciti pod navodnicima i lepo sam se ....i sad imam svoju 2 a ostatak ekipe danas 8. sat pise ponovno....moram se odužiti Nikoli za ovo ...kaj bi ja bez njega.....uglavnom ovo je moj OSOBI REKORD.....49 DANA ..nisam ni jednom prevarila Nikolu niti to planiram...s njim mi je supač..........onak cjelih tih 49 dana nisam varala...bravo ja....držim fige da to održim...ne želim raditi ono sve iz prošlosti.....sutra mi je sudnji dan ako dobim 2 na kraju iz latinskog ...prošla sam godinu ...eto ....uživajte...

....dodir leđa o leđa,
.... ruka led ledena da li znaš
.....kako vrijeđa prazna postelja.......

17.06.2008. u 14:32 | Broj komentara 21 | Print | # | ^

ola ljudi....

.....hrvatska je pobijedila...ole...oleeee.....jučer sam se vidla s Nikolom i bas mi je bilo lepoo ....kraj skole i onda dva tjedna prakse ...uzela sam si INTERNU i bog zna kaj me tam ceka....volim intenzivnu njegu ...nego one dosadne odjele na kojima sam mjeriš temperaturu....i bla...blaaaa ....neke cure su si uzele odjel na kojem su ospice.....al budu imale bjelih točica po sebi...kaj ih bu svrbilo........danas sam povela i trač partiju sa svojom kolegicom Ivanom o dragom .....nazvala me sponzorušom zbog tog kaj mi dragi ima dva auta...a ja odg ...ja bas volim biti njegova sponoruša....šale male.....i onak pitala me i dal ima viksu na moru ....a ja znam da ima viksu u križnoj a sad na moru e to bome ne znam.....cjeli tjedan nisam bila na kavici sa svojom susedom ....jadna ja....eto to je sve od mene....kissica ljudi ...

13.06.2008. u 14:34 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

hercegovka na papiru,podravka u duši i jaskanska adresa....

.....ovaj vikend je bila krizma od Ive i bilo je bas lepo...vrpa ljudi došla...najela sam se pršuta i kolača za tjedan dana .....sljedeći viken idem na krstitke .....fali mi spavanje...spala sam sam 4 sata ...a da ne velim da sm se prošli tjedan dizala u 3 h ujutro da bi učila....Nikolu sam vidla kad sam izlazila iz dvorišta a on je prešel s autom.....spominjala sam se i s Tomekom....pokazala sam Aniti svoga šogija....rekla je da je baš lep ....( ali meni je lepši Nikola...)...i još neke dečke ....jaskanci su zgodni nema kaj....malo sam pospana pa mi se sve zbrkalo u glavi....ja bi doma spavala....onda sam zadnja dva dana zaspala uz narodnjake koje su Pero i Zvone pjevali i onda da kraj vikenda još lepše završi ....sanjam da pijem juice-votku s Ivanom ....bože me sačuvaj.....otkud sam njega spuknula
....eto to je sve čeg sam se sad mogla sjetiti....ljudi...kissy...


....evo za Zvoneka i Peru koji su to puno puta pjevali....
....prvi sam joj kose mrsio......
...... prvi sastanak njoj sam bio......
......... ko proklet sam od onog dana kad sam je izgubio....

09.06.2008. u 08:47 | Broj komentara 7 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

moj zivot








Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....a ovo sam ja ....







Između vrata i prozora,
Moj krevet za tebe diše.
Ne mogu dalje od umora,
Ni metar manje ni više….
……..na taj sam krevet ,odavno pao…
….tu de sam pao,život je stao…
…….uzalud skidam tvoj greh sa sebe ,
sve me boli posle tebe…..






...a ovo je auto iz snova....





<br







<br />
...za sve one koji se vole...<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=

.....Matea (suseda) i Mihael ( sused).....










....evo da ne ispadne da volim samo bmw i mercedes...





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....Perina guza...cure iz 8.a su lude za njim ....sljedeće godine je maturant...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....samo za obožavateljice Pere....






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....da je moj.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr









....in love...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....najbolji sused na svijetu ne ide dalje od šanka....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...samo za Kuma koji je prije 3 dana položil vozački....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...pa ipak nije sve tak crno ....



U noći iza ponoći,
Dok pišem zadnje stihove
Koji kazuju koliko te
Voli srce moje pitam
Se,pitam da li si
Zaboravio ime moji
Ili me se ponekad sjetiš
I zaželiš da se volimo
Kao pre…..




<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....hmm....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...2 mala slatka anđela...





...moja misao vodilja...


Ne želim pokazati da mi nedostaješ
I ako svakim trenom dio mene postaješ
Pravit cu se hrabra,hladna i kruta,
A tako te osjećam ispod svojih skuta…


Alkohol će noćas teći kroz tvoje vene
Gledat ćeš druge,a vidjeti mene
Plesat ćeš prljavo,strastveno i sneno
Al srce tvoje za druge je nijemo…


Iz sna će me buditi glazba telefona
Neću se javiti tvoj život je ona
Ja sam strast pijanih noći,
Zanos trenutka,požuda za oči
Ja sam uvijek samo druga
Ime mi je «Promjena», a prezime «Tuga»….






<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=






<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href= /></a><br /><br /><a href= ....samo za moju susedu i kuma....






<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=

....daj pet stari...




<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
tvoje duge noge moj pogled na njim kretali se negje u predjelu struka ...a sad ide...<br />
<br />
<a href=





a ovo su neke ludorije iz MLINARSKE...



....NISAM TRUDNA STVARNO...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....sto bi reko ćale da je vidi....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Matea i ja....





...jedine i najbolje medicinske seke....






......a evo malo ekipe i iz Stankova..





.....moja suseda i hoxs...





....kum....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Kewy...(psst te naočale kaj je posudil-ljepši je bez njih...)...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....zaspala mi suseda...







<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=

...dvojica najboljih kolega...






Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@