.....prosao je i ovaj vikend...

starcima u glavu puknulo da idemo ovaj vikend u Pitomaču,prvo sam mislila da se zezaju a oni fakat ...i tak mi lepo u subotu dosli...i morala sam jesti u 21 h navečer ....goodbye moja vitka linijo-idem sad opet na dijetu ..ok...stalno sam na dijeti otkad idem u mlinarsku......i onda moji starci izvukli od nekud moju udaju...a imam samo 16...stari je odma ispalil hocu hercegovca ili dalmatinca...a stara a kaj fali podravcima..a ja na to a možda se bas udam za jaskanca....uglavnom bilo kako bilo ne zanima me je li jaskanac ili dalmatinac ili podravac bitno mi je samo da ga volim i da ON MENE VOLI....ostalo bude doslo....(u mraku naravno...šala..hehe.....).....i tak ja dosla sa svojom sestrom van...Iva je kvocala kaj moramo iti pjeske a meni se bas islo pjeske jer zbilja mi je bilo vruće osim toga kaj ima od dede do centra ..nekih 5 min. ....ona je stalno kvocala nest ..onda sam ju zajebavala na to kaj nitko neje znal da budemo dosle da joj budu pjevali...je li ovo fatamorgana ili si to ti ????.....ali sam pobrala packe kaj se nisam javila da budem dosla ....sorry ljudi ...starci ..znate i sami kak je s njima
...i lepo ja vani.....prvih sat i pol sam umirala od dosade ....tak malo ima ljudi u pitomači van .....gdje ste svi nestali....čak koliko dugo nisam pila uspjela sam se napiti od dvije juice-votke......trebala sam svom burazu donijeti jednu...ali sam zabila...on bi to bas probal.... i negdje oko ponoci ...otisla sam u big ben na cugu s Darkom..i bas kak smo sjeli ....naletil je i Marinko i sjel skupa s nama i jedno sat i pol smo se ko kavi stari drugari ..podjebavali...bila sam bas dobre volje ...cak su to obadvojica i komentirali.....prepričavala sm im svoje doživljaje s Nikolom ...nis se cula s njima dvojicom dosta dugo.....a kad je sel Marinko u separe...lepo dođe do njega Mario ( Ivanov buraz ) ...i veli o ode ja doma....i krene.... i sjedne separe dalje za stol s neke 3 ženske...kaj smo se smejali...pa da ide doma do prvog separea s ženskama.....i tak smo se lepo podjebavali.....cak sam se spikala s Darkom o noigometu..kojeg uopće ne podnosim...pohvalila sam se kak imam brata ..koji je kapetan u nk hašk-u u zg,najboli komentaar od Marinka kad sam mu ispričala sve to s Nikolom...rekel je da bude sigurno se to brzo rješilo sve s autom ..sam onda da se više ne vozimo po grabama ....rekla sam dogovoreno....i otišel je....vidla sam da Mario sjedi sam sam pa sam otišla do njega i pitala ga da li se on može kaj raspitati za sestričnu koja je bila u vtc u bolnici...odg je da ce probati kad bude radio na to sam odg ok...Ivan ima moj broj pa javi ak kaj saznas i vratila sam se za svoj stol ....par minuta kasnije ulazil je u big ben Ivan...prošao je ko da smo stranci...led ledeni....zapravo i kad smo si bili dobri uvijek je tako prolazil pored mene a kamoli tek sad kad uopće ne razgovaramo ....koljena su mi počela klecati i srce lupati sto na sat,nisam znala zašto sam tako reagirala,nisam to mogla zaustaviti .....i još sjedne tako da sam cjelo vrijeme imala pogled na njega......zbegala sam u wc da se malo sredim...nije mi bilo jasno kaj mi je .....Za nekih 10 min Darko i ja smo si rekli sve i svatko je otišao na svoju stranu...i ja baš drito iza njih dvojice izlazim van......normalno je da ja kad sam sa curama u pt samo odjednom nestanem i onda ih kasnije zovem da pitam gdje su...Ivana vise nisam vidjela .....kasnije sam sa sestričnom isla u big ben nest je bilo i bas tad sam naletila na Josipa....( vidla sam ga i prije ali smo se samo pozdravili )....počel je odmah ispitivati jel imam koga....rekla sam mu da imam ,pitao je od kud je ..odg sam iz Jaske...na to je odg ..koji sretnik...ma daj mislila sam u sebi ..poznam nekog tko misli da je to najgora stvar na svijetu.......Anita i ja smo otišle u dva doma nismo mogle više izdržati ,Iva je ostala vani....

.....Sutradan sam ih nagovorila da odemo na kavu u centar i bas kad smo nest pričale ,završila je misa ( nas tri smo navodno bile na misi i onda kava)....i ljudi su počeli izlaziti van,Ivan je isto bio među njima i Iva je komentirala ...gle Danijela komada u bijeloj majici,lepo izgleda kaj ne ??? ,...na to sam odg...to je LACOSTE majica ( nije vazno kak znam ) kladila bi se u to .....počela je komentirati nest u vezi odnosa mene i Ivana,poludila sam na to ...kaj ju to briga,to je moja stvar i onda na neku temu Iva pita za njegov rođendan i obadvije mene pogledaju i pitaju kad je ....otkud da ja znam,nemam pojma niti me zanima to....jer mi je u subotu rekla Anita da je čestitala Ivanu rođendan......briga me za njegov rođendan ,nema šanse da čestitam rođendan nekom s kim si nisam dobra,ne znam kad mu je rođendan ...zast bi to pamtila....( datumi mi nisu nikad išli )......Kad smo popodne čekali sladoled na ulici onda me je i Zvonek počel zezati za Ivana .....Jednom mi je frendica postavila pitanje :Misliš li da je tebi i njemu previše bilo stalo jedno do drugog i da ste htjeli zapravo jedno drugom najbolje,a drugi je to shvatio suprotno?....postavila mi je pitanje koje mi nikad nije palo na pamet ....ali čemu sad traziti odg na to pitanje ...između mene i njega je zauvijek gotovo,nikad više neće biti što je bilo ....ili kad netko spomene namjerno pred menom da je bio s drugom ,da se okolo priča o tome....briga me šta radi,sretno mu bilo ja nemam više nist s njim i da je s vanzemaljkom ne tiče me se ....gotovo je s njim.....

....Ovaj vikend su se opet Anita i Tomek posvađali i naravno pomirili ...to su obične dvije budale,razmažene i tvrdoglave, po ko zna koji put ponovila sam kompromis a ne svako svoje .....ona bi ovak ....on ovak....i onda se posvade....pa prekinu i prepucavaju se preko sms,ostavljaju svakakve komove na blogu ili ov piše ma bolje mi je bez dečka, onda za dva dana kad skuže da ne mogu jedno bez drugog ....pomire se i opet ostane u zraku visiti nešto ....trebaju razgovarati a ne se optuživati , to ne bude rješilo probleme....jako dobro znam da kad sam se prepucavala s Ivanom danima,uvijek bi se brzo pomirili ....a razlog svađe ne bi rješili i onda se znalo dogoditi da smo si stalno iste istvari predbacivali jedno drugom i kak onda može biti sve riješeno ....

.....Nikola je sad u Češkoj ,kad će doći nemam pojma..ima opet neko natjecanje na kojem svira ,......i onda u subotu pitaju Anitu i mene da gdje su nam dečki....Anita odg ...posvađali smo se a ja moj dragi je u Češkoj uvijek je nakon tog slijedilo pitanje ...Českoj?a kaj će tam ?..a ja odg ..svira,ima natjecanje.....

....ali ja imam hrpu mana ko me voli taj zaslužuje nobelovu nagradu ...sad je i Zvone počel opako s curama pa jucer nisam zaspala do 22 jer je stalno bilo Jeja das za SMS,Jeja das za MMS.....sms...onak kud mi troše živce sad još i novce na računu ....koma...čoveče..koma....( otkud sam ovo pokupila ...čula sam ju od nekog ...)

19.05.2008. u 08:28 | Broj komentara 21 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

moj zivot








Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....a ovo sam ja ....







Između vrata i prozora,
Moj krevet za tebe diše.
Ne mogu dalje od umora,
Ni metar manje ni više….
……..na taj sam krevet ,odavno pao…
….tu de sam pao,život je stao…
…….uzalud skidam tvoj greh sa sebe ,
sve me boli posle tebe…..






...a ovo je auto iz snova....





<br







<br />
...za sve one koji se vole...<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=

.....Matea (suseda) i Mihael ( sused).....










....evo da ne ispadne da volim samo bmw i mercedes...





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....Perina guza...cure iz 8.a su lude za njim ....sljedeće godine je maturant...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....samo za obožavateljice Pere....






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....da je moj.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr









....in love...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....najbolji sused na svijetu ne ide dalje od šanka....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...samo za Kuma koji je prije 3 dana položil vozački....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...pa ipak nije sve tak crno ....



U noći iza ponoći,
Dok pišem zadnje stihove
Koji kazuju koliko te
Voli srce moje pitam
Se,pitam da li si
Zaboravio ime moji
Ili me se ponekad sjetiš
I zaželiš da se volimo
Kao pre…..




<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....hmm....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...2 mala slatka anđela...





...moja misao vodilja...


Ne želim pokazati da mi nedostaješ
I ako svakim trenom dio mene postaješ
Pravit cu se hrabra,hladna i kruta,
A tako te osjećam ispod svojih skuta…


Alkohol će noćas teći kroz tvoje vene
Gledat ćeš druge,a vidjeti mene
Plesat ćeš prljavo,strastveno i sneno
Al srce tvoje za druge je nijemo…


Iz sna će me buditi glazba telefona
Neću se javiti tvoj život je ona
Ja sam strast pijanih noći,
Zanos trenutka,požuda za oči
Ja sam uvijek samo druga
Ime mi je «Promjena», a prezime «Tuga»….






<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=






<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href= /></a><br /><br /><a href= ....samo za moju susedu i kuma....






<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=

....daj pet stari...




<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
tvoje duge noge moj pogled na njim kretali se negje u predjelu struka ...a sad ide...<br />
<br />
<a href=





a ovo su neke ludorije iz MLINARSKE...



....NISAM TRUDNA STVARNO...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....sto bi reko ćale da je vidi....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Matea i ja....





...jedine i najbolje medicinske seke....






......a evo malo ekipe i iz Stankova..





.....moja suseda i hoxs...





....kum....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....Kewy...(psst te naočale kaj je posudil-ljepši je bez njih...)...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....zaspala mi suseda...







<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<a href=

...dvojica najboljih kolega...






Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@