just another girl....

četvrtak, 22.06.2006.

sve je cool....

ma ko što je mary rekla brzo smo se pomirile...zapravo sam se razočarala u osobu koja mi je to rekla.... stvarno sam mislila da je cool, zabavan/na, svedno a nakraju shvatim kak mi je napunila glavu lažima....šta da ja sad mislim...
opet sam bila na bazenu, opet je bilo zakoon, bilo je nešto manje dečkiju(kojih znamo), al je gužva bila, sunce je pržilo a komarci neumorno grizli, i to je zakoon, a čujte uz dobru ekipu sve je super, opet sam se zaljubila, opet je dečko preesladak, samo neznam još kolko dugo, no sutra se pakiram za maturalac, i idem na zbogom školo do jeseni.Nastupaj Pips Chips i vide clips i Meritas, od Pipsa znam samo pjesmu malena, a od meritasa nikaj.... i tak bliže i tak dalje.....
- 20:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.