just another girl....

srijeda, 14.06.2006.

sve za 5...

da, da ko što moj naslov kaže proći ću s 5, pa dobro 4,5 svejedno to je 5.... tekma je bila za 5, al stvarno... jel znate kak je niko kovač? ja sam rekla dečkima iz mog razreda ak igraju kovač(ok kovači) i balaban bit će gola... niko se ozlijedio, robert bravo, odlično je uzimao lopte i "spašavao" nas od još kojeg gola... balabana nije ni stavio u igru, tako iskusnog igrača naše repke nestavi na jednu od važnijh tekmi...nisam mogla bilivit.... kranjčar je mogu reć usrano igro... a modrić.... nije igro ni u prijateljskim tekmama....i sad reci da cico i niko kranjčar imaju odnos izbornik i igrač.... ajd spusti se na zemlju!!!!NO DOSTA O TEKMI JAKO SAM PONOSNA NA NAŠU REPKU I ŽAO MI JE KAJ SMO ZGUBILI....

u školi je zakoon, jedino kaj se nismo slikali al ja nosim fotić u školu pa će bit više slika....malo mi je žao kaj je kraj.... nema dosadnih nastavnika, nema svakodnevne zezancije neće sve bit isto... NEĆE BIT STRESA.... ha-ha....LJUDI ŽELIM VAM NAJLJEPŠE PRAZNIKE I SUPER ZABAVU I ZAKOON EKIPU.... PUSSA....
- 10:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.