just another girl....

petak, 09.06.2006.

ma da....

ima ženskog nogometa u hrvatskoj!!!!baš zakoon al nema u virki..... danas mi je bilo zakoon u školi imali smo mucavu nastavnicu pa smo je malo zajefrkavali, i tak nisu mi baš ocjene briljentne....pa umjesto da u slijedeća 3 dana dolazim u school bez razloga, moram svašta odgovarat, zapravo svašta moram istudirat...he-he.... sad sam se vratila s vožnje...bile smo na štandu, tam se trenutno niš ne prodaje... i tak Kiki, Tanjchy i ja smo se istračale i ismijale,pa smo se malo uozbiljile..pa opet se smijale...tak će al još više i s više škvadre bit na maturalcu...biti će tako zakoon.........
zamislite nisam gledala dans tekmu....kao što sam naškrabala bila sam na vožnji....pozzz.....
- 19:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.