just another girl....

srijeda, 07.06.2006.

malo promjene...

malo promjene neškodi, jel??? i kak vam se sviđa????vidim baš vas i puno neposjećuje moj blogić, al dobro.... joj, jučer sam bila na streljani, baš je zakon... samo što me buraz zeza za jednog malog slatkog(ide 5/6 razred)... još ga je pito jel mu oće bit šogi,a on klimne.... i tak u školi same loše ocjene, neznam šta mi je al stvarno nemam volje za niš.... jedva čekam praznike i maturalac....šta sam sve nakupovala, a brojim dane, još, kolko, 17 dana tu negdje....a danas, zaprove neznam jel je danas ili nije.... tekma Hrvatska -Španjolska, u njoj igra pre,pre slatki fabregas...kupila sam jutarnji, dobila sam onu naljepnicu za majicu, a stara mi je kupila sportske, pa sam dobiula majicu... i tak... u školi samo zezancija...ja i Ana smo se kao danas tukle, zapravo smo se zezale....pa sam se s peckom šetala... zapravo škola ni nije škola više je to neki ZOO s djecom... a da....kika je rekla da nezna kak će samonom izdržat 4 dana.... a šta moš???? ipak sam ti naj frendica.... tanja je nešt u badu, ma nije bed , ona je ozbiljna cura....ajd pozzz.... i držite mi fge za dobru ocjenu iz matke...
- 12:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.