just another girl....

petak, 02.06.2006.

chao...

evo mene opet...šta ima novog???joj, tu pada kiša, i tak je dosadno.. brat mi je opet vani, a ja opet tipkam po ovom kompiću... kak je bilo u školi!!??? zabavno...tam je uvijek zabavno... nova vijest je da imam novu sliku marka... al se ovaj put sam sliko, peckinim mobićem, a j a sam naravno uzela sliku.... i šta još?!! da baš sam mu se htjela zahvalit na slici, al raska nas je kasnije pustila pa je on već bio ošo... evo nabavila sam novih slika...ovi su mi dečki najslađi na svijetu...
1.deco.... al njegovu sliku već imam
2.fabregas....on je isti marko,igrač arsenala...Image Hosted by ImageShack.us
3.van bronckhorst.... igrač barce... uz deca, ronaldinha i eto a igrač zbog kojeg navijam za barcu....Image Hosted by ImageShack.us
4.jesse mcartney....sladak...[url=http://img501.imageshack.us/my.php?image=summerland2020jesse20mccartney
5.ashton kutcher...također jako sladak... vodi super emisiju...
6.christano ronaldo....slaaadak....Image Hosted by ImageShack.us
7.moram ubrojit i KAKU....
- 19:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.