just another girl....

četvrtak, 01.06.2006.

dosadno...

u školi je tako dosadno, pecke već u školi nije bilo tri dana, ma znamo da je u crikvenici, al jedva sam dočekala da mi javi da je stigla.... da jučer je u 19 sati stigla što znači da danas dolazi u školu, joj, jedva čekam... pisali smo jučer 2 testa, ajd hrvatski sam znala, nekak, al thenički to ni nemislim učit, glupost, kao da mene zanima odvod i dovod vode, pa neću biti vodoinstalater... he-he... glup predmet... imala sam rasku, za poludit, dobila sam tri iz zemljopisa i pokvarila prosjek... moš si mislit!!!!!!!!!!!!pozdrav svima....
p.s. ak vidite danas nisam pisala o dečkima, nema ništ pamenog, ni novog.............zujo
- 09:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.