just another girl....

subota, 27.05.2006.

hvala....

hvala na komentarima, ljudi¨!!!!!!!!!!!!!!!ah... pa nisam vam ispričala šta je bilo juče... išla sam navečer na kncert klasične glazbe... možete si mislit ja i klasična glazba!!!išla sam jer Ivana ide u glazbenu školu, pa sam išla s njom... hm... bio je tam i marko...ma sladak je on, još kad je došo reko je vidi ko je meni tu(bez uvrede ivana, al ja mislim da se on zanima za tebe, sorry), tam je bila i jedna vlajinička, smiješna cura, sjedila je do mene, i cijelo vrijeme smo se smijale, držala sam markov mobić u ruci, i tak onak sjedio je blizu mene... ivana se naljutila na vlajinićku i mene jer smo jednom dečku kojeg ona dobro zna, i ludi za njim, sve smo mu rekle, al ga je ona kasnije pitala jel se šta ljuti i reko je da.... e pa... dečko treba znat!!!kasnije sam marku poslala poruku, kak mu se svidio koncert, poslo je ok, tad sam ga pitala jel ide i sutra, i nije odgovorio, a meni puko film, pa sam poslala: Kaj, lijeno ti je odgovorit? vjerujte mi da mi se plakalo, i da sam malo bila u badu... i ko šlag na tortu danas ujutro ga vidim u gradu, bio je kao i ja sa svojom majkicom i kupovao... e al kad sam si u china shopu kupovala majicu, vidla sam totalno slatkog dečka(imo je smeđe oči, plavo smeđu dužu kosu, maslinastu šilt kapu i majicu, vojničke hlače...)i taman kad sam ja izlazila iz kabine u svojoj novoj majici on me je vidio, i nekolkiko se puta okrenuo... joj, kak je medeni.... danas sam se išla vozit s tanjom, anom, ivanom, i kikom, ono tanja i ana po običaju su pričale o denisu i hrci, a ja sam kao bila u badu da nebi morala pričat, i onda je došla ivana a ove dve su ošle, onda sam pričala... i tak bile smo s bilikyem i tak...dečko je zakon....
- 20:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.