ekstenzija

srijeda, 02.05.2007.

Ekstenzija više ne svira, počinila je suicid, ako nekome nešto znači, to je tako do daljenjega...
lipo sam uzela bas i gitaru u ruke i radim sama svoje stvari, nabadan po pragovima neloše zvuči za nekoga ko ne svira gitaru, napravila sam balkansku vilu, darko mi radi solo za stvar, kad bude sve spremno lansirat ću je na my space a do tad iskemijat ćemo mi nešto ...
snimit ćemo sve stvari koje je ekstenzija dosad napravila, na koji god bilo način...
....................
a od koncerata ovaj vikend thompson na baldekinu,( kažu da je bilo vrhunski), vuco u sedramiću ( sedramiću nema mene) a ja u rijeci fala bogu...

Epitaf za ekstenziju:
Iskreno sam voljela taj bend
Iskreno sam željela taj bend
Međuljudski odnosi oko benda najslabija točka,
ogađena tim razlogom i moja iskrenost je nestala...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us bye, bye, baby, bye...
Our farewell

02.05.2007. u 10:17 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


o bendu, glazbi, i svemu pomalo...

Jedan mali oglas: tražim štene čistokrvnog pekinezera, pa ako netko zna neko dobro leglo neka mi javi. Pliz!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A šta ti misliš beno malena..
da sam ja malouman...? Hm?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Black is my heart
Black is my heart
Black is my heart
I' am nemesis...


4. burninmadSuicidna

Brzo ću napustiti ovaj svijet
zaustavit me ništa ne može
prijatelj mi najbolji pištolj lak
prislonim ga, ispalim metak
kako dalje, kako bliže
vrat mi čvrsti konop liže
ne vidim ništa, slabi mi vid
jedini izlaz suicid...
Samoubojstvo, suicid
gdje kog se okrenem stoji zid
zidovi me stalno koče
kao da mi vampir krv loče
gadovi se mojom utrobom časte
dižu mi živce, tlak mi raste
kako da skinem to prokletstvo
jedini izlaz samoubojstvo...
Za mnom nitko plakati neće
ionako sam samo mizerno smeće
put do pakla izabrat će mi duša
moral će moju savijest da kuša
ekipa me dolje nestrpljivo čeka
i mojoj duši nema ljeka
to je moj put izabrala sam to
jedini izlaz samoubojstvo...


8. Rušim stvarnost

Slike u meni prosute
dlanovima diram horizont
u mom oku obične vizije
jer tko će meni vratiti snove

Rušim stvarnost i šablone
dajte mi razlog za opstanak
da posjetim domove slobode
da tražim puteve svoje

Polomljene lance nadanja
žedne usne dobro sakrivaju
zaleđene u cvatu samoće
nad sjenama što se razlivaju

Rušim mozaik monotonije
dajte mi razlog za opstanak
da posjetim domove slobode
da tražim ciljeve svoje

Vuče me nemir u ponor
uzaludno pijem zvukove tišine
idem tamo gdje me razumiju
letim visoko, padam u dubine

Image Hosted by ImageShack.us

7. U lažima

Laganje je jedina
ljudska privilegija
slaži pa ćeš doprijeti
do istine
zato jesi čovjek

Kad misli su ti nesuvisle
kad miješaju se sve više i više
istina neće pobjeći
a život možeš utući

Slaži ti meni
ali slaži na vlastiti način
a ja ću se nasmijati
jer nemam vremena za takve trice

Jedino me zanima
što mislimo kad šutimo
a najveća je pobjeda
pogoditi kad progovorimo

Slaži ti meni
ali slaži na vlastiti način
to je bolje od istine
slagati na svoj način

---------------------------------

6. Alan Ford

Vi ste jedan od onih mladića
kojem je nervni sustav poremećen
galopirajućim krizama

Da to je strašno
stoljeće nervoza
a iza ugla bolesnici
opsjednuti manijama

I što ćeš sada
ostao si bez svega
potucaj se do nemila i nedraga
u potrazi za koricom kruha

Znači vi ste jedan od onih mladića
kojem je nervni sustav poremećen
galopirajućim krizama..


-----------------------------

Planet Caravan
( Black Sabbath )

We sail through endless skies
Stars shine like eyes
The black night sighs
The moon in silver trees
Falls down in tears
Light of the night
The earth, a purple blaze
Of sapphire haze
In orbit always

While down below the trees
Bathed in cool breeze
Silver starlight breaks down the night
And so we pass on by the crimson eye
Of great God mars
As we travel the universe







Catch the rainbow
( kad Dio pjevuši )

When evning falls
she'll run to me
like wispered dreams
your eyes can't see
Soft and warm
she'll touch my face
a bed of straw
against the lace
We belived
we'd catch the rainbow
ride the wind
to the sun
sail away
on ships of wonder
but life's not a wheel
with chains made of steel
so bless me
come the down
come the down...


Cementary gates
Pantera (ponekad mi se omakne koja suza...)

The reverend he turned to me
Without a tear in his eyes
It's nothing new for him to see
I didn't ask him why
I will remember
The love our souls had
Sworn to make
Now I watch the falling rain
All my mind can see
Now is your (face)

Well I guess
you took my mouth
I gave it all away
Like birth of a
New found joy
This love would end in rage
And when she died
I could'nt cry
The pride within my soul
You left me incomplete
Memories now unfold
Believe the word
I will unlock my door
And pass the
Cemetery gates

Sometimes when I'm alone
I wonder aloud
If you're watching over me
Some place far abound
I must reverse my life
I can't live in the past
Then set my soul free
Belong to me at last

Through all those
Complex years
I thought I was alone
I didn't care to look around
And make this world my own
And when she died
I should've cried and spared myself some pain...
Left me incomplete
All alone as the memories still remain

The way we were
The chance to save my soul
And my concern is now in vain
Believe the word
I will unlock my door
And pass the cemetery gates




1. Prekrasna noć

Prekrasna noć
gledam u zvijezde
bangmozak uša u se
nema trunke pameti

Ostajemo mi
negdje u tami
bačeni...
Zapalit ću sve
sve ću zapalit
dok ne sagorim

I prekrasna noć
a ja na kraju
i nemam više boje
gotovo je gotovo

Odjekujemo mi
negdje u praznini
slomljeni...
Zapalit ću sve
sve ću zapalit
dok ne sagorim


bang Darko izvalija



We Will Rise
ARCH ENEMY

Tear down the walls
Wake up the world
Ignorance is not bliss
So fed up with second best
Our time is here and now

I am the enemy
I am the antidote
Watch me closely
I will stand up - now

We will rise (we will rise)
Rise above

We will rise (we will rise)
Rise

Stereotype Fools
Playing the game
Nothing unique
They all look the same
In this sea of mediocrity
I can be anything
Anything I want to be

I am the enemy...