< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

OvO jE NaŠ bLoG :)

NaŠe GlUpOsTi I lUdOrIjE...vIdJeT ćEtE sVe...
yesKnjiga gostijuthumbup

rolleyesEKIPA8@SLIKErolleyes

sretan1EKONOMSKEsretan

sretan1GIMNAZIJEsretan

fino8B KRAŠIĆfino

fino7A KRAŠIĆfino

fino6A KRAŠIĆfino




KoLkO nAs Je TrEnUtNo..Tu...


BrOjI nAs Od 08.09.2006.

Evo i Bannera...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Create custom images

Customized Soccer Jersey - ImageChef.com

Customized Basketball Jersey - ImageChef.com


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne pijem



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne pusim




bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob



bedzevi.com,button,badges,priponke,Deseta gimnazija




bedzevi.com,button,badges,priponke,Prva ekonomska



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ako je skola kruh, zivjela glad<br />
(Dino - Osijek)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam ja!



bedzevi.com,button,badges,priponke,68 I owe you one



bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Reci DA!



bedzevi.com,button,badges,priponke,The Boss



bedzevi.com,button,badges,priponke,Dinamo



bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat



bedzevi.com,button,badges,priponke,Babe



bedzevi.com,button,badges,priponke,Almost normal



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne diraj!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Anarchy (Anarhija)




bedzevi.com,button,badges,priponke,Hladno Pivo


ŠKOLSKA MOLITVA
Profesore naš
Koji sjediš za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred pločom
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam i danas
I zaboravi jedinice naše
Kako i mi zaboravljamo
Gradivo vaše
I ne izvedi nas pred ploču,
Nego ostavi nas na mjestu!!!




10 ŠKOLSKIH ZAPOVIJEDI
1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.ako he profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima.


Prisežem da:

1. Neću tolerirati međusobno zlostavljanje
2. Neću biti pasivni promatrač tuđe patnje
3. Poštivati ću tuđe vlasništvo i neću uzimati i uništavati tuđe stvari
4. Neću izrugivati tuđe mišljenje i postupke, biti bahat i neprijateljski raspoložen
5. Neću vrijeđati i davati ružne nadimke
6. Nikoga neću izolirati niti ignorirati
7. Odgovoran sam za svoje postupke





Najvažnija školska pravila...

1. Ne dolazi u razred ako baš ne moraš!
2. Ne piši zadaću kad uspiješ prepisati!
3. Pred profesorom žvači žvakaću samo nakon "čik"-pauze!
4. Ne poželi u wc, jer nema ventilacije!
5. Dok profesor piše po ploči, piši i ti, ali po klupi!
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama!
7. Zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra!
8. Muški pustite kosu, ženske skratite suknje!
9. Ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas!
10. Kada dođeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter!
11. Voli svoj šalabahter kao samoga sebe!
12. Ako netko zaboravi šalabahter, posudi mu svoj!
13. Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest!
14. Kad osjetiš želju za učenjem, samo sjedi i proći će te, vjeruj ovo djeluje!
15. Ponavljanje je majka znanja - što više ponavljaš razred, znaš sve više i više!!!

...hEh TKO SMO MI...

Tko smo mi?
Pa ako kog zanima, mi smo…bivši 8.razred OŠ "Kardinal Alojzije Stepinac" Krašić…
Bivši, da,da… sad smo 1. srednje, ali još uvijek uspijevamo održati ovaj blog, koliko-toliko…Pohvalno, kaj ne?!! :) LOL
U razredu nas je bilo 21…
Višnja
Nikola
Jelena
Mihaela
Kruno
Darko
Renato
Silvia
Tomislav
Zvonimir
Martina
Tajana
Josip
Lucija
Augustina
Juraj
Denis
Sven
Ema
Katarina
Maja
e…to smo mi….
Pa, moramo se pohvalit da smo bili najbolji razred na školi i da će nas se svi sjećati… jel tako??
Da, piše Krašić, a većina vas nema blage veze di je to! Pa eto, to vam je jedno malo mjesto, između Zagreba i Karlovca! Dakle, uzmete kartu, nađete Karlovac, i onda starom cestom krenete prema Zagrebu… Ma snađite se… tu smo negdje…. hihi

x...SlIkIcE...x


Osmi razredi 2006./07.

8@

EKO zastava (da,da eko škola smo)

Ispred škole..

Tabla u 6mj ispred škole...

Cure s Ciparkom

Raska..(hehe...žena skrenula nakon 4 god..kaj nas ima..)

Ema i Lucija

Martina i Jelena

Ema i Tajana

Lucija i Maja

Mihaela i Tajana

Brebric i Maja

Brebric i Martina

Ema i Augy

Silwia i Jelena

Renato i Maja

Decki

Ema i Martina

Mihaela

Renato

Martina

Maja

Ema

Maja opet...

Maja je bila zlocesta...

Kruno

Lucija i pokojna Ema

Lucija,Jelena i Maja

Maja i Martina

Lucija i Ema

Silwia i Maja

Augy i Lucija

Kabinet



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 26.02.2007.

4 bombe i 2 kalasnjikova

evo i nas!! Lucije ....Augustine i Eme (šećer na kraju... zujo) !!! današnji raspored : Prvi sat ZEMLJOPIS!!!! dobile smo 555555!!! ...... jeee!!nutonda....biologija!!!! ipak je malo premali mozak!....headbang heheeh...i onda ....hrvatski !(zapravo LIDRANO..thumbup) ......PROFI MANI SMO SPRŽILI CD SA NARODNJACIMAnaughty(kad želi biti u rangu učenica..heeh..bang..)!
PA IPAK ONA IMA 4 BOMBE I 2 KALAŠNJIKOVA U RENOLČEKU...!lud
evo samo smo se malo javile....... idemo dalje pisati referat!!! POP GLAZBA!....rolleyes


wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

P.S. AKO NETKO MISLI VRIJEĐAT NAŠ BLOG ILI NEKOG OD NAS(maju) BOLJE DA NE DOLAZI NA BLOG!!!mad


Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 74| Printaj| #|

četvrtak, 22.02.2007.

LTNS-Long Time No See

Konačno da i ja napišem post...
Ne mogu ne komentirati na optužbe nekih nastavnika u našoj školi...
Kao što već znate,u utorak smo se maskirali...(tko će drugi nego mi?!)
Naravno, to nije prošlo bez da je 8.a nešto kriv....Čula sam priču da smo bili jako glasni i pravili nerede,pogotovo sedmi sat...Ljudi moji,pa većina nas je imala njemački sedmi sat!!! I zašto nas nisu odmah opomenuli nego gnjave našu rasku sada?!?!?
Dosta sad o tome, samo se naživciram...

U travnju će biti neko testiranje za osmaše iz hrvatskog jezika i matematike, ove godine pokusno(a jesmo „sretna generacija“---pokusni kunići),a navodno od sljedeće će te ocjene utjecati na upis u srednju školu...

Nesreće i dalje ne zaobilaze naš razred, prošli je petak Jelena dobila prstom u oko od Denisa(igrali smo rukomet-bilo je slučajno)...Na sreću sve je u redu...

Danas smo malo izmjenjivali tekst za LiDraNo...brzo će to doći, već za tjedan dana...
Nemam više inspiracije...
Pozdrav od Vaše Marte!!!e

|Komentiraj 17| Printaj| #|

ponedjeljak, 19.02.2007.

....%....

...Evo da i ja napišem post..ŁoŁ..Danas se napokon Brebric vratio u skolu...bil je bolestan...a nam je bilo tak grdo bez njega...moš misliti....Sutra mackare....Nesto smo se danas na hrvatskom dogovarali da se maskiramo za sutra,,,a valjda se neko bude...mislim mi cure sto posto....Ema i ja vojniki i pol....Marta i Augy vjestice...Brebric bude casna..hahaaa...a za ostale neznam..kaj da još napišem???...hmmmm....a da..Danas je trebalo biti natjecanje iz nogometa(...županisko..),l...ali je profesor malo fulala datum...nije 17.2. nego 27.2...tak da su decki otišli u Samobor i za pola sata se ljepo vratili....ak ces....

|Komentiraj 33| Printaj| #|

nedjelja, 11.02.2007.

ma neam inspiracije još i za naslov

(time for new postich).Sjetih se ja da bi mogla napisat novi postek!Pa šta ima?!hmm..Heh,sutra opet u školu,prvi sat je geografija,znači danas se treba učit (kome se da?!).Vani kiša pada,ja još u pidžami,heh,a kaj ću?!Sutra imamo 5.,6. i 7. sat odbojku,zato kaj imamo u utorak natjecanje!Nadam se da će Jelenu,Martinu i mene profa pustit sa sata?!Nadam se?!Cijeli tjedan nas je bilo 9,11 ili 13 u razredu.Baš je bilo super :) (!).U petak sam se Seksiću nasmijala.Dečki su ga nosili i pukle su mu hlače,haha.Da ste do vidjeli,potrgali bi se!?U utorak nismo imali likovni već dva sata tzk-a.Igrali smo badminton.U srijedu nije bilo profe iz kemije pa smo vježbali za test.U utorak pišemo fiziku,a u srijedu kemiju!Zato nea zaj....(ups!) next!.kaj je Valentinovo u srijedu!?Kad prije?!Joj,šta će ljubav cvasti u školi.Mislim,mislim,..Bilo bi najbolje da u srijedu nejdemo u školu,tko je još vidio..-ups ne znam kaj?! (zbunjola?).Znate li vi da upravo čitate naš 55 post?,aha..vidite Vi koju čast imate?!Eh,da Krašićanci,čujem da je juče bilo puno ljudi u Krašiću?!Sad ste kao neke face?!heh!Brijem da je bilo onih "bio-mirisa",hah..Niš,idem ja sad ručat,a onda učit geografiju.By the way neam ništa pametno za reć (kad sam ja imala neš pametno?!javite mi)da kažem još na ovoj se adresi nalaze se slike od početka šk.godine KLIKNI!..pa onda,vidimo se sutra..pozZzZzZZzzzzZby:Maja-dera

|Komentiraj 25| Printaj| #|

srijeda, 07.02.2007.

.....Bolesnici.....

Alo ljudovi!!!zujoEvo napokon da ja napišem post.....ŁoŁ....Stavila sam neke slikice u box...nema ih puno jer ja nisam nosila fotic nego kameru pa tak da.......budeju cure koje su nosile fotic stavile-...(jel tak.yes..)...Sjetila se ja kak je jedan mali prical(na lidranu cijeli dan..):YOU SMOK...hahaha......I kaj ima novog kod vas??....Kod nas u školi svi bolesni.zijev.nikog nema .... u nasem razredu ima ih 9 ako sam dobro cula...(...jesam???)....Sad im je super nisu pisali test iz FIZIKE.bang..i puno im je bolje...-moš misliti-....Kaj da još napišem??..hmmmmmmm....A da u utorak idemo na natjecanje iz odbojke neznam di bude....a vjerovatno u Jasku.....dosadno.....A tam pod kraj mjeseca na rukomet u Pisarovinu...zadnji budemo...100%....burninmadhahahhahahahahahahaha
Ajde samo vi nama ostavljajte KOMENTARE....vidimo se...mahpozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

By:Lucy

|Komentiraj 68| Printaj| #|

četvrtak, 01.02.2007.

WE ARE THE WINNERS OF LIDRANO

yo,ekipa..tko je danas bio PRVIIIIIIIIIIIII?pa MIIIIIIIIIIIIIIIII...lol...meni je bilo fantastično,a Vama??Ona dvorana mi je legendarna,RAVNATELJICE KAJ ČEKATE,MI BI ISTO TAKVU VELJIKU DVORANU!!!a nije naša loše,al ipak...totalno sam izmorena onim pjevanjem u busu i trčanjem po Pisarovini..mislim na školu..heh..kaj smo radili tam?Zezale smo one dečke kaj su igrali tenis..a bauhuhuh..strašnog li tenisa.Mi smo nastupali zadnji,znači ćećer na kraju,lol...bili su prvi i ovi naši kaj su snimali dokumentarac..idemo na županijsko u Kravarsko.Pogledala sam na kartu,a joj..al ćemo se naputovat..prošle godine kad smo išli u Ivanić Grad nismo tak dugo putovali,a sad ovo..a joooooooo...hmm..da..ne znam kaj da naškrabam??neam blajtuta sad pa ne mogu staviti slikice..pa ćete to Vi koji ste nosili digitalce...eh,da znate da sam se čula sa Sumrakom,reko je da baš šteta kaj ne može doć (joj,Augy kak te povrijedio,heh)..sutra pišemo matišu,pa moram malo ić vježbat,ako ne otiđem na chat..heh..(Silvia sjećaš se onog HEH??)..ma niš više ne znam..osim kaj sam coca-colu prolijala po onom stolu..a kaj mareš,tesle mi se ruke,kak bi Gajski reko:"To ti je zato kaj nisi niš jelal ujutro!?",hahahahaha...a di su moji trokuti?Posudila sam ih jučer..mislim da Gajcu..?jojojojo..pa da HRVATSKA pobijedila..bravo dečki..nadam se da nećemo biti zadnji sad u odbojci i rukometu..Da i naši dečki su bili prvi na međuopćinskom...BRAvo..mislim da više neam niš za reć..pa onda do sutra..pozzzzzzzzzzzzzzz

By:Maja

|Komentiraj 116| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.