< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

OvO jE NaŠ bLoG :)

NaŠe GlUpOsTi I lUdOrIjE...vIdJeT ćEtE sVe...
yesKnjiga gostijuthumbup

rolleyesEKIPA8@SLIKErolleyes

sretan1EKONOMSKEsretan

sretan1GIMNAZIJEsretan

fino8B KRAŠIĆfino

fino7A KRAŠIĆfino

fino6A KRAŠIĆfino




KoLkO nAs Je TrEnUtNo..Tu...


BrOjI nAs Od 08.09.2006.

Evo i Bannera...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Create custom images

Customized Soccer Jersey - ImageChef.com

Customized Basketball Jersey - ImageChef.com


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne pijem



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne pusim




bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob



bedzevi.com,button,badges,priponke,Deseta gimnazija




bedzevi.com,button,badges,priponke,Prva ekonomska



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ako je skola kruh, zivjela glad<br />
(Dino - Osijek)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam ja!



bedzevi.com,button,badges,priponke,68 I owe you one



bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim skolu!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Reci DA!



bedzevi.com,button,badges,priponke,The Boss



bedzevi.com,button,badges,priponke,Dinamo



bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat



bedzevi.com,button,badges,priponke,Babe



bedzevi.com,button,badges,priponke,Almost normal



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne diraj!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Anarchy (Anarhija)




bedzevi.com,button,badges,priponke,Hladno Pivo


ŠKOLSKA MOLITVA
Profesore naš
Koji sjediš za imenikom
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša
Kako na mjestu
Tako i pred pločom
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam i danas
I zaboravi jedinice naše
Kako i mi zaboravljamo
Gradivo vaše
I ne izvedi nas pred ploču,
Nego ostavi nas na mjestu!!!




10 ŠKOLSKIH ZAPOVIJEDI
1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.ako he profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima.


Prisežem da:

1. Neću tolerirati međusobno zlostavljanje
2. Neću biti pasivni promatrač tuđe patnje
3. Poštivati ću tuđe vlasništvo i neću uzimati i uništavati tuđe stvari
4. Neću izrugivati tuđe mišljenje i postupke, biti bahat i neprijateljski raspoložen
5. Neću vrijeđati i davati ružne nadimke
6. Nikoga neću izolirati niti ignorirati
7. Odgovoran sam za svoje postupke





Najvažnija školska pravila...

1. Ne dolazi u razred ako baš ne moraš!
2. Ne piši zadaću kad uspiješ prepisati!
3. Pred profesorom žvači žvakaću samo nakon "čik"-pauze!
4. Ne poželi u wc, jer nema ventilacije!
5. Dok profesor piše po ploči, piši i ti, ali po klupi!
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama!
7. Zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra!
8. Muški pustite kosu, ženske skratite suknje!
9. Ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas!
10. Kada dođeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter!
11. Voli svoj šalabahter kao samoga sebe!
12. Ako netko zaboravi šalabahter, posudi mu svoj!
13. Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest!
14. Kad osjetiš želju za učenjem, samo sjedi i proći će te, vjeruj ovo djeluje!
15. Ponavljanje je majka znanja - što više ponavljaš razred, znaš sve više i više!!!

...hEh TKO SMO MI...

Tko smo mi?
Pa ako kog zanima, mi smo…bivši 8.razred OŠ "Kardinal Alojzije Stepinac" Krašić…
Bivši, da,da… sad smo 1. srednje, ali još uvijek uspijevamo održati ovaj blog, koliko-toliko…Pohvalno, kaj ne?!! :) LOL
U razredu nas je bilo 21…
Višnja
Nikola
Jelena
Mihaela
Kruno
Darko
Renato
Silvia
Tomislav
Zvonimir
Martina
Tajana
Josip
Lucija
Augustina
Juraj
Denis
Sven
Ema
Katarina
Maja
e…to smo mi….
Pa, moramo se pohvalit da smo bili najbolji razred na školi i da će nas se svi sjećati… jel tako??
Da, piše Krašić, a većina vas nema blage veze di je to! Pa eto, to vam je jedno malo mjesto, između Zagreba i Karlovca! Dakle, uzmete kartu, nađete Karlovac, i onda starom cestom krenete prema Zagrebu… Ma snađite se… tu smo negdje…. hihi

x...SlIkIcE...x


Osmi razredi 2006./07.

8@

EKO zastava (da,da eko škola smo)

Ispred škole..

Tabla u 6mj ispred škole...

Cure s Ciparkom

Raska..(hehe...žena skrenula nakon 4 god..kaj nas ima..)

Ema i Lucija

Martina i Jelena

Ema i Tajana

Lucija i Maja

Mihaela i Tajana

Brebric i Maja

Brebric i Martina

Ema i Augy

Silwia i Jelena

Renato i Maja

Decki

Ema i Martina

Mihaela

Renato

Martina

Maja

Ema

Maja opet...

Maja je bila zlocesta...

Kruno

Lucija i pokojna Ema

Lucija,Jelena i Maja

Maja i Martina

Lucija i Ema

Silwia i Maja

Augy i Lucija

Kabinet



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 30.10.2006.

By Marta...

Hello!
Prije svega želim se ispričat jer nisam prošli tjedan napisala post, nije mi se dalo!nono
Ovaj tjedan je baš dobar, samo dva dana nastave...coolwinkyesnaughtypartysmokinthumbupwavecerekblablasmijehnjamimahhrvatskazujo Danas smo imali kemiju umjesto biologije,....
vježbali smo zadatke za test(dosadnoooozijev),ali mi je zapravo bilo baš dobro, jer ih sad bolje kužim....yes
Danas je roditeljski sastanak,a joj...roflnoeeknonoheadbangzalivenpuknucu,
ali moji nisu išli...smijeh Vidim da su cure stavile novu pozadinu, meni je nekak, ma ne znam....banglud


Pozzzdrav od Marte!!!:mah:

|Komentiraj 37| Printaj| #|

petak, 27.10.2006.

by Silvia

ey...ljudoviwave...evo i mene...prošli tjedan zaboravih napisat post...zašto??? rolleyesnemem pojma....cijeli dan sam odgađala i na kraju zaboravila...eh...
...zato Vam pišem sadsmokin....EMA nam se vratila....ŽIVA JE.....hehe....sad barem može tuć ljude po školi...da...s onim gipsom bi mogla i ubit nekogbang....MA SMIRIT ĆEMO MI NJU, DA NE NAPADNE NIKOGrofl....hihi....sutra idem kod Tine....njezini su na svadbi, seka joj ide s frendicama...nekam...van...a ja i ona same doma....E LJUDI KO DOLAZI NA TULUM.......naughtynaughty..........ma samo se šalim...nebi mi to napravili,pa da njezini drugi dan dočekaju kuću sravnatu sa temeljima......:)thumbupthumbup
.....šta još ima novog??? zujozujodva tjedna nisam pisala post i opet ne znam kaj bi napisala....danas smo imali engleskidead(onaj tečaj kaj imamo u školi) u 16h...bilo nam je dobro...tam se uvijek oraspoložim iako mi danas toga nije trebalo jer sam iz nekih osobnih razloga danas cijeli dan dobre volje....:)nadam se da mi to neće niko pokvarit u ovih,malo više od dva sata.....da!!!!!!!!!!!!!!.....njamiyeswink
....e da..ja obećala Luciji da ću napisatthumbup,OBAVEZNO, da mi je profesorica Cipar rekla da mi više niš ne vjerujeeek...Ne vjeruje mi da mi je Gajski bratićcool,kaže da nismo uopće sličnirofl,ja plavathumbup,a on crn,tamnoput, yeshehe,luda familijayes......i kaj ono još moram napisat...još mi je nekaj rekla.....blablablablablablablazijev....ne znam...brzo zaboravljam....njaminjami
.....hmmmmmm............nemam volje za RAZMIŠLJANJE...lalalalalalalala...e curke kakvo to prepiranje oko broja komentara??? U čemu stvar...nisam u toku???
......ak budete se zbog tog svađale..mislim stvarno....headbangludheadbanglud
e sad mi palo na pamet.....smijeh...vidite što Lucija,Maja,Ema,Martina i ja imamo na kompjuteru: ....ŽŽĆĆČČŠŠŽŽĆĆČČŠŠroflrofl...cure????!!!!!.
wavemah

......blablabla...lalalalalala......LJUDI NEMOJTE ZABORAVIT DA UMJESTO BIOLOGIJE(a ja se mislila javit) U PONEDJELJAK IMAMO KEMIJU...

...ljudi..ne znam kaj bi Vam još napisala...pa da ne izmišljam........!!!!!!!!!!!!...BY-BY...ciao...kisssssaaaaccchhhkisskiss

|Komentiraj 51| Printaj| #|

četvrtak, 26.10.2006.

:::By:lucija::::

Vidim da danas niko nije napisao post pa ću ja nešto
da napišem.
.

Ema je danas napokon došla u školu……..
Ima gips,a i danas smo joj se svi potpisivali na
gips čak i profesori
(neki)…….

Sutra pišemo test iz matematike pa nam
za želite sreću…
Hahahahahahhaaaaa…….
.

|Komentiraj 82| Printaj| #|

srijeda, 25.10.2006.

waveMICEK SE VRATIO !!!!!!!!!!!!!!!wave

EEEEVVVOOOO MENE !!!!!smijeh

JOŠ UVIJEK SAM ŽIVA ! zujo

Sutra dolazim u školicu !!! dead
malo čudno : JA SE VESELI ŠKOLI ?eek
Kad mi je doma doosadnobang....
FALE MENI MOJI MICEKI !!!!!!smijeh

Inače ruka je dobrothumbup !! Niš me ne boli ! samo svrbi..zaliven
Još mi nije ušlo u glavu KAK SAM TO PALA?!lud BEZVEZE! hehezujo

SUTRA ĆE MI SE SVI POTPISATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V I D I M O S E U Š K O L I !!!!!wave


By : EMA

|Komentiraj 7| Printaj| #|

by:lucija

E,di ste ljudovi???Evo da i ja napišem koji postek....Danas smo imali matematiku i pisali smo provjeru znanja
ocu se kladit da ce pol razreda dobit komad jel niko nis
ni znal..
Poslije smo imali kemiju i nemres bilivid ciprica mi dala
petnaughty....hahahahahahahahaha


ajde boooookkkkkkk!!!!!mah

|Komentiraj 60| Printaj| #|

nedjelja, 22.10.2006.

EVO I MENE

Ej,ekipo!Kak ste?Evo da i ja napišem koji postek....Sinoć sam cijelo večer uređivala blogove...Još moram ovaj razredni malo uljepšati...hehehehehe....pa da ja nabrojim nezgode u našoj školi...btw.naša je škola,čini se prokleta..hehehe...
1.Ema strgala ruku
2.Ana Marija strgala ruku
3.Kruno strgo prst
4.Cipurićka strgala prst
5.Tonžetić završio u bolnici,jer su ga pretukli
6.Mali Lucijan razbio vrata
7.Tajana skoro razbila glavu (zabila se u štok)
8.Marko skoro zadavio malog Bernardića


P.S.jesam kaj zaboravila??

E,na kraju je Kiki ipak rekao da je on tukao Tonžetića...
Kiki,Tomina,Mikan,Fišter dobili su ukor,ne smiju ić ni na jedan izlet,a ovi sedmaši dobili zabranu za maturalac...




puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusa
by:..majaa..

|Komentiraj 53| Printaj| #|

četvrtak, 19.10.2006.

.......Bokic........

Di ste ljudi???Evo da vam ja nesto napišem....
Danas smo imali vjerunauk,bilo je ludo,cijeli sat smo
se smijali i zezali sa profesorom,onda nam je išal pričat
neke stvari vezane uz Biologiju,Kemiju i Zemljopis.

Maja im novi friz.......smijeh

Ema u subotu izlazi iz bolnice i vjerojatno u ponedjeljakkiss
dolazi u skolu,jedva cekam da je vidim,od kad nema nje
uopce se ne slikamo u skoli,a malo je dosadno bez nje...
vidimo se...........wavethumbup


by:lucijarolleyes


|Komentiraj 11| Printaj| #|

ponedjeljak, 16.10.2006.

By: Marta

Hello!!!wave
Ja sam dosta dobre volje,usprkos tome da sutra pišemo tehnički....rofl
Kao što ste već čuli, Ema se polako oporavlja,al danas smo saznali da je Kruni napukao prst il tak nešto?!

Jučer smo obilježili dane kruha,i tak...njami
Curke i ja smo otišle malo u Frenky(podrum ili dnevni boravak,kak to naš župnik zove), popile Nescaffe(ak se to tak piše?!rolleyes),profesor iz vjeronauka je sjedio stol do nas,valjao neke fore i rekao mi da izgledam ko da idem u 5.raz.!!!nut
Prof.Cipar je skoro ili stvarno je(nisam sigurna) pala s klupe...blabla


Evo još par slika za kraj...(U BOX)


|Komentiraj 8| Printaj| #|

petak, 13.10.2006.

by Silvia

...ey ljudi...evo i mene...obećala sam curama da ću napisat post jučer,ali nije mi se dalobang...imala sam drugog posla....imam dobrih vijestithumbup...u petak smo se cule s Emomthumbup...kaze da je ok...da ju malo bolizaliven...malo i prešutizaliven...hrabra je ona pa stišće zubezaliven...SVAKA JOJ ČASTparty...a nije dobra vijest to što će u bolnici...kako mi je Augustina rekla...bit oko 10 dana...jadna..no..puno je to...pricali smo s pedagogicom,profesorom iz tzk-a i raskom...svi kažu da je stvarno hrabra...rekla nam je raska da joj je kazala neka plače da će joj biti lakše...ali nije htjela...niti suze nije ispustila....TAK NEŠTO JOŠ NISAM VIDILA....poslije tzk-a imali smo razrednu...svi smo bili u komi...ja pogotovo...na neki način,iako su mi svi kazali da nema potrebe za tim,osjećam se krivom...ja sam bila najbliže njoj..ona je trčala iza mene...i ne znam da li se potplela sama,kak su svi rekli,ili je nogom zakvačila za moju...ja sam ju vidila već kad je bila na podu...LJUDI,NE MOŽETE ZAMISLIT KAKAV JE TO OSJEĆAJ DOK TO NE ISKUSITE...VJERUJTE MI...možda smo jednostavno obje bile na krivom mjestu u krivo vrijeme....i mogu mi ostali pričat kolko hoće da se sama potplela na neki čudan način i pala...ja to želim čuti od nje....jer ću se samo tako smirit...KUŽITE???? ne?? ne morate...no sad je glavno da se ona oporavi i da se naš micek vrati u školu...
....obećala sam Luciji da ću ovo napisat pa evo...pošto smo zbog DANA PJEŠAČENJA u petak morali od naše stanice do škole (1km) ić pješke...to smo i napravili...ALI to je organizirala profesorica Cipar koja na kraju uopće nije došla...mad...a rekla nam je da je ona svaki petak u školi, pa da će biti i ovaj...yesVIDJELI SMO...
...I DA....a u ponedjeljak imamo kako je profesorica napisala"Prekrasno i dugotrajno ispitivanje"..bang.a šta nam nebi oprostilirolleyes pošto sutra do 13-14h nećemo moći učiti jer ćemo bit na onim štandovimablablablabla...i prodavat kruh,kolačewink...povodom Dana kruha...pretpostavljam da nećete...zujo...no nema veze,kako i sve ponedjeljke do sad...preživit ćemo i ovaj...a sad...veliki kissachkiss i poozz od mene...wavewave
...i još jednom...wink....ŽELIM EMI,NAŠEM DRAGOM MICEKU,BRZ OPORAVAK I POVRATAK U NAŠU "PREKRASNU" ŠKOLU...

KO KAŽE DA JA PETKOM NISAM U ŠKOLI?hm....hm


...nedjelja...
....Neda mi se ispocetka pisat post,pa samo da ovdje dopišem....sutra Emi u posjet dolazi profesorica Cipar,naša raska i profesor iz tzk-a.....pa kaj nije to malo previše...tri profesora odjednom...hehe...ma...nemojte me shvaćat ozbiljno...samo se šalim...rekla nam je profesorica Cipar da će uzet laptop da pokaže Emi blog....i da...čule smo se danas s njomyes...dobila je društvo...Ana Marija..iz 5b(ili a?)...strgala je rukueek...s njom je u sobi...pa im barem niti jednoj nije dosadnosmokinthumbup(tako jako)....PA USPUT I ANI MARIJI ŽELIM BRZ OPORAVAKthumbupwave....CIAOmahmah

|Komentiraj 22| Printaj| #|

četvrtak, 12.10.2006.

Našem dragom Miceku(Emi)...

Ljudi moji,danas se nešto strašno dogodilo na tjelesnom!zaliven Ema je slomila ruku,i to gadno!eek
Igrali smo odbojku,ona je potrčala prema lopti,potplela se i pala! Ruka joj je izgledala grozno,nekak ko spirala! Cure su odmah išle po rasku ,a zamislite HITNA nije htjela doći! Cure i ja smo se rasplakale...noNajviše Silvia, pa ja,još mi je gore bilo kad sam i sama bila u sličnoj situaciji(slomila nogu) pa sam znala kak boli!!! SVAKA JOJ ČAST,NIJE ISPUSTILA NI JEDNU SUZU!thumbup
A u dečke sam se tako razočarala, počeli su se smijati i izgledalo je kao da ih se to ni malo ne tiče!bang headbang
Augustina mi je javila da je zapravo bio vanjski prijelom i da mora na operaciju! Večeras smo Cipurićka,Silvia,Jelena i ja išle na listopadsku pobožnost(krunicu)da se malo pomolimo za našeg Miceka!yes
Kaj da Vam još kažem,osim da držite fige da se Ema brzo oporavi i da sve bude OK!thumbup

Pusa od tužne Marte...
(pozzza Vas Silvia)

|Komentiraj 9| Printaj| #|

srijeda, 11.10.2006.

by:lucija

evo mene....ja cu pisat srijedom....post...

Danas smo imali glazbeni,povijest,matematiku i biologiju zujo
Profesor Šimunović ima novu frizuru:

kaj nije dobrathumbupnut
biologija:ucili smo spolne organe kaj mislite kaj su decki
radili headbangpod drugim satom gledali smo neki film itd...

ajde vidimo se drugu srijedu i evo malo slikica:roflrolleyesnaughtynutsmokinthumbup

|Komentiraj 20| Printaj| #|

utorak, 10.10.2006.

POSTEK BY MICEK !!! (EMA)zujo

Evo mene opet!!!!!!
pišem post svaki utorak !!!! hehedead

KAK SU SLIKE DOBRE!!!!!! ...... zujo

Sutra igramo s Engleskom !!!!! HRVATSKAhrvatska-ENGLESKAlud ....Hrvatska će naravno pobijediti !! hehehenut možeš misliti !!!lud
A SUTRA IMAMO I BIOLOGIJU !!! Hmmmmmm.... KOCKASTO !!!!

KAKO JE LUCIJA SLATKA !! OŠIŠALA SE !!! IMA ŠIŠKICE !!!!!!!!
HEHEHEEHE thumbup
SAD ĆE SVI DEČKI SKAKATI ZA LUCIJOM naughty ..heheheh

BY .... KISSA VAS MICEK (EMICA) - (JAAA) !!!!!!wave


HrVaTsKa !!!!! hRvAtSkA !!!!!!!!

|Komentiraj 5| Printaj| #|

ponedjeljak, 09.10.2006.

By Marta...

Hi ljudi!mah Nadam se da ste svi sretni i veseli jer sam i ja!!!
U subotu sam bila na svadbi, naplesala sam se,bilo mi je baš super...party
A moram se i pohvaliti, u petak sam drugi put postala teta, naime,moja sestra
je konačno rodila(curicu,zvat će se Nika)...yes
Danas sam odg. geografiju(dobila sam 4,al me sljedeći put mora još zadatke pitati)
i kemiju! Profa iz kemije je Silviju,Jelenu i mene "mučila" cijeli sat...
Na kraju sam dobila 4 i 5(nije fer)...
Profa me pitala na kraju sata jel ja uopće što jedem(?!?!?!),i
dobila sam zadatak da napišem sve što sam jela ovaj tjedan...
PROFESORICE,JA JEDEM,NE MISLITE VALJDA DA MI NEDAJU DOMA JESTI?!?!
njami njami
njaminjami
njaminjami
njaminjami

Za kraj Vam evo par slika od petka,kad smo imali tečaj engleskog....

Kiss od Marte!kiss

|Komentiraj 25| Printaj| #|

petak, 06.10.2006.

postek by micek !

https://blog.dnevnik.hr/ekipa8a/slike/1621619380.jpg

mraaaaav!

|Komentiraj 24| Printaj| #|

utorak, 03.10.2006.

wave: Postek by MICEK !! (Ema) : mah

EVO I EMICE KONAČNO !!!!! nut
MORAM MALO I JA PISKARATI !!!!! thumbup

hm......kaj da napišem?naughty

POŠTO SAM JA , KAO ŠTO SVI ZNATE , VJERNA NAVIJAČICA ZAGREBAČKOG
DINAMA .... jedna mala pjesmica....možda dvije..


ZASTAVE PLAVE

Zastave plave viju se u zraku,
Dinamo u čast, u slavu prvaku.
Plavi, plavi. Plavi, plavi.
Iz naših grla sve je jači zov.
Dinamo je pravi, Dinamo je pravi šampion.

Nebo se plavi, bjeli se Zagreb grad.
Maksimir slavi, prvi smo prvi sad.
Plavi, plavi. Plavi, plavi.
Iz naših grla sve je zov.
Dinamo je pravi, Dinamo je pravi šampion.
Dinamo, Dinamo...


Hoćemo golove, hoćemo pobjede,
Hoćemo titulu, još ove godine.
Dina, Dina, Dina, Dinamo. Hej.
Dina, Dina, Dina, Dinamo.
Hej. Dina, Dina, Dina, Dinamo.


i još jedna ....

Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!
Tučemo policiju,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
prebit ću ih sve!!!
Dina-dina-dina-dinamo hej,
Dina-dina-dina-dinamo hej...



hahaha kaj nisu dobre ?!

HEHE PA UŽIVAJTE !! JA ĆU SE JOŠ VRATITI .....
A SAD MORAM IĆI UČITI .....PA SUTRA IMAMO BIOLOGIJU!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOKIĆ !!!!!

|Komentiraj 32| Printaj| #|

by: M a r t a

Evo i mene!Konačno sam dobila fotić natrag(bio je na posudbi)pa Vam
evo slikica od jučer i danas!
Hvala i prof.Šimunoviću na komentaru!
Veeeliiikiii pooozzzz od Vaše M a r t e ! ! !

SLIKE SU U BOX...

|Komentiraj 4| Printaj| #|

ponedjeljak, 02.10.2006.

By:lucija


dečki iz razreda zamolili su me da stavim grb od krašića...:-)
evo njima za dušu...
imali smo danas informatiku i profesor nas je podjelil u dvije grupe
morali smo snimit mali filmic.,.,.,
maja,renato,sven i ja smo snimili smo (kaj bi renato rekal)horor
on je ubijal maju i svena,al na kraju oni dva su njega.hahahaha
ajde vidimo se sutra u skoli!!!!!!!!!bay

|Komentiraj 12| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.