If you've nothing to do - do it here!

petak, 24.03.2006.

Sick and tired...

Haha…vidi samo ovu obiteljsku skupštinu! Moji se svi skupili ispred TV-a i gledaju slavni «Titanik» (po ne znam ni ja koji put?!). Ja sam sama u sobi, svira Straight Jackin' – Digni ga, na volume 16 :) kad dođe do onog perverznog djela morat ću pojačat :) naughty
Ivu Andrića sam upravo bacila na stranu, pa idem pisat nešto korisno – post!
Pokušavam izbrojit kolko sam danas potrošila maramica za nos?! Šmrklj!
Nikada tj- dugo nisam bila ovoliko bolesna da mi je i teško sjest za komp (uopće sjest mi je teško headbang ) Kad već pišem o bolesti…sanjala sam da imam rak mozga! Baš je bilo ludo bang A onda me frendica utješila kad je rekla da ja to uopće ne mogu imat (!?!?) Uf…sreća…E već sam se počela bojat, fala Tihača! kiss
Kak ljudima obožavam davat nadimke, al moraju bit baš onak…stvoreni za nadimke J Ak neko hoće nick nek se javi, ja pucam od ideja…(i glavobolje…)
Ou ou ou! The virus of life – Slipknot! Je Je! Baš mi treba ta pjesma sad…onak! Kak je jebeno dosadno kad nisam išla u školu, aaaa…A tu je već vikend i ja, zamisli, ležim doma cijeli faking dan! Nadam se da vi imate više sreće…IŽIWAJTE U WIKENDU, sad shvaćam kolko su dragocjeni yes

Pufam sve! nut

Sumamed rulz … thumbup

P.S. Smajlići su zaaaaaakon! rofl

Image Hosted by ImageShack.us
Sad se ne smijem ljubit no

- 20:54 - Komentari (10) - Isprintaj - #