If you've nothing to do - do it here!

nedjelja, 19.03.2006.

Nije dugo tako dobro bilo...

Raja, koja jebena subota…Napokon jedan izlazak nakon predugog ne izlaženja… Kako mi je to trebalo! Hvala bogu da nas je karlo htio voziti u Kutinu. Mislim hello, karaoke party u OXIGENU! Pa to treba iskoristit! Kad sam već kod toga MASHOOOO SLETAN LODENDAAAN! Da mala Maja je slavila rođos…Sad mi je žao što sam zaboravila slikat, niš nisam slikala, waaa! Dobar ti je bambus bio… :) I tak, visili smo kojih 15 minuta kod nje i požurili u OXIGEN gdje smo našli, zamisli, čak zadnje prazno mjesto na šanku, ko zadnji kroneri… Poslije Gin-tonica ja se sjetila da bi mogla ić pjevat, jebote kojaaaa sprdnjaaaaa eeee…I to, ono, stvari od Severine, Nine, Colonie, Jabuke… koje znam onak…donekle :) Hehe, ovi moji tupani nisu htjeli, aaa! I eto onda spasa, došo Čmarin :) Čmarin ruuuulz i odmah smo nabacili «Stand by me» E al čovjek ima jeben glas! Svaka čast J Neki lik mi se dero iz uha, jebote nisam se ni čula…Bilo je zakon, s tim da je onak bilo 4,5 ljudi koji su stalno pjevali, a ostali se nisu ni usudili…Pa štos je u karaokama da ne znaš pjevat! Šta mislite zaš vam stavljaju slova na ekran…! Pa to je zajebancija…ne kužim zaš se ljudi boje…al dobro…Bilo je stvarno jebeno…Kako sam se izbudalesala…e…Ljudi me gledali ko da sam pala s Jupitera! Al zakon…Još se uvijek sebi smijem :)

Image Hosted by ImageShack.us

I eto…poslije malo u Minotaur, gdje se nastavljao Mashin rođendan, a ona spavala :) hahah..odmah se sjetim svog rođendana…Malo moje pijano :) I tam sam se glupirala…onak onaj bezvezni tehno…aj dobro slušam ja tehno, al ono je stvarno bilo bezveze jučer…Nat maj stajl. Neko vrijeme mi je čak bilo toliko dosadno da sam se samo vrtila u krug i … mahala rukama okolo ko najveći defekt :) Od dosade sam poželjela plesat na onoj šipki J al tolko luda sad stvarno nisam :)

I prošao je vikend sa Karlom, Sanjom, Marinom i Štibom. Bilo je fora ljudi. Hvala što ste mi digli raspoloženje!

I šta bi bio post bez neke moje slikice :) Nedavno sam mejlom dobila ovo…zastrašujuće od jedne Kučke!!! Kučka evo tvoje slike :) Moraju ljudi vidjet šta bog može stvorit kad je pijan, haha...

Image Hosted by ImageShack.us


- 17:16 - Komentari (15) - Isprintaj - #