If you've nothing to do - do it here!

nedjelja, 19.02.2006.

Dvije, tri kave...


Jadni mi maturanti, dane provodimo uz pisanje radnje, čitanje glupih, dosadnih lektira iz prvog polugodišta (odnosi se na one koji imaju šulju iz hrvatskog:)). Uz izležavanje i današnje kave bar sam vrijeme provela s frendicama. Pa eto sasvim sluuuučajno sam se sjetila da bi mogla objavit sad lijepo tu nečiju slikicu. Moja draaaga frendica tzv. Veverica opomenula me da ne želi da se njena slika IKAKO pojavi na mom blogu…A pošto sam ja stvorenje prepuno razumijevanja i strašno, strašno pazim kako bi poštivala mišljenje meni drage osobe (koja će mi sve oprostit pa i ovo:))….ja ću tu sliku sad objavit! Eto tak da ju svi vidite i da se divite tom luđačkom stvorenju koje prošle godine dostiglo ozbiljnost punoljetne osobe…Umjesto nje šaljem pozdrave svim poznatim i nepoznatim, svim ljudima njene luđačke rase i posjetiocima barake!

Image Hosted by ImageShack.us

Hmm..čujem da naši dragi prijatelji u plavom počinju poštivat pravilo vožnje odnosno ne-vožnje nakon 23 sata za sve mlade vozače. Naši izlasci u daleke krajeve su tim povodom otpisani…Dragi naš vozač Karlo (čiju me sliku sad strah objavit :)) je najebo ovaj vikend…zgleda da ćemo ubuduće visit opet u ovim glupim seoskim bircevima, utapat tugu u…whatever…

Jedva čekam da uđem sutra u onu prezabavnu, perkrasnu građevinu zvanu škola. Ah a i mislim da svi dijelite sa mnom ovo mišljenje…No hvala bogu imamo još par mjeseci i odlazimo zauvijeeek! (nadam se…)
Jedino to što će mi falit su povremene jutarnje kave u «Tomislavu», veliki odmori i poslijepodnevne kave u Oxigenu. Bit će i tu slika :) ali to ostavljam za drugi put...

Chuzza

- 20:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #