nebi đava sa jednom plaćom

ponedjeljak, 29.05.2006.

EKV



PAR GODINA ZA NAS

Moj prijatelj i ja
Sjedimo na klupi, gledamo zvijezde
Slušamo vijesti što su upravo stigle
Kažu da imamo
Još samo par godina za nas

Imali smo igračke i živeli smo sve
Sve one igre na sreću
One igre za ljude
Što je smislio neko
U samo par godina za nas

Da li znaš kako želim da te nađem
Da li znaš šta treba da znam
Voli me kako nikad nisi voljela

Živimo u pričama
Branimo se, hodamo i slavimo
Neke bezvezne stvari
Neke bezvezne priče
Što je smislio neko
U samo par godina za nas

Nisu dovoljne riječi
Samo obične riječi
Da me vrate u život
Nije dovoljan dodir
Ni da znam da te imam
Jos samo par godina za nas

Raste kao nada, kao govor
Kao more kao bol kao pokret
Kao zora kao dijete kao krv
Kao želja među nama
Raste kao bol i grize sve
Pred nasim očima

Voli me onako kako nikad nisi voljela

- 17:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • aj neka

Linkovi