e!hot50

ponedjeljak, 21.08.2006.

Baš kada sam pomislio da se Cassie razlikuje od brojnih novih rnb „zvjezdica“, kojih ima na bacanje, ponovno sam se razočarao. Zadnjih dana mediji u Americi joj se izruguju i napadaju je. Sve je počelo kada je prva verzija spota „Me And You“ bila objavljena na YouTube. U tom spotu Cassie dovodi nekog tipa u stan, pleše pred njim i to samo u gaćicama i grudnjaku.
Prošli tjedan je u TRL-u izvodila „Me and You". Izvedba je bila više nego grozna. Glas joj je zvučao strašno loše. Mnogi su zaključili da Cassie nema veze s pjevanjem. Također optužuju Diddyja jer je ju je odabrao samo zbog lijepog lica.
Njen gazda, P Diddy, kaže:„To joj je bila prva izvedba na televiziji. Mogli ste čuti nervozu u njenom glasu. Da budem iskren, nasmijalo me, jer cijenim to što je obična osoba. Mi smo , kao izvođači, ponekad nervozni. S njom sam u razvoju njene karijere, nemam razloga sumnajti u njene glasovne mogućnosti i sposobnosti kao izvođačica. Morate razumjeti da je pod pritiskom, uspjeh joj naglo dolazi, a svatko se s tim različito nosi. Siguran sam da će se naučiti nositi s tim., morat će. Ne tiče me se koliko puta će morat ponavljati izvedbe, ali ja ću biti s njom dok ne uspije.“
Da, moš' mislit! Ženska je lijepa i zgodna, ali čini se da nije za glazbu. Neka se vrati modnim pistama.

- 01:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #