egotripp's blog

06.02.2007. 18:02

Trač-rubrika



Pohvalila sam se da je na poslu sve divno i krasno, kolege su fini i "kultivirani" ljudi,
možemo pričati o svemu, a opet kad mi treba mir - ostave me da radim svoj posao.

Ali zašto se ovaj post zove tako kako se zove?

Aha, sjetila sam se!

Je vam se desilo koji puta da se nađete u "neobranom" grožđu?
Ja imam sposobnost izuzetne koncentracije (čitaj: zatupim) kad se u nešto uživim,
i nije šala da može bomba past pored mene a da me ne omete...
Ma, da, ima tu negdje i priča, samo strpljivo..
Dakle, radim ja tako za svojim kompom;) duboko uživljena, a dvojica kolega stoje
sa strane i razgovaraju.
Kako se razgovor zahuktava, tako i oni povisuju glasove...
Ja sam - em pristojna pa ne slušam nešto što me se ne tiče
- em odlutala u svojim mislima i ne abadiram na njihovo cvrkutanje

Da bi u jednom trenutku podigla glavu i pogledala u kolegu nasuprot i skužila da ovaj bulji u mene..
Pa pogledala u drugu kolegicu, koja isto tako bulji u MENE
I onda konačno ukopčala sluh i uključila se u razgovor koji mi se cijelo vrijeme vodio iza leđa...

A oni usred inače prepristojnog poslovnog poduzeća, u kojem je sve prefino i prekulturno
- od wc-a pa do tapeta na zidovima;
pa ...prepričavaju ono što bi ja nazvala eksplicitnim scenama seksualnog odnosa,
u kojem je, NAVODNO,sudjelovao jedan od njih...

Rekoh, NAVODNO jer nit me briga, niti vjerujem u lovačke priče.

Al nezgodno je bilo to što ja doista nisam znala O KOME i u KOJEM
kontekstu se vodi ta rasprava, pa sam jednu dugu minutu ostala sleđena od pomisli da
hm, pa recimo ja ili bar dijelovi moga tijela imaju glavnu ulogu u tim njihovim maštarijama.

A ni to što je cijeli ured gledao u mene nije popravilo situaciju....
Bila je to duuuga minuta, i pretpostavljam da su i oni skužili da su dospijeli u centar pažnje,
pa su se prvo utišali, a zatim i razišli.

A ja sam do pauze provela vrlo nelagodnih sat vremena, a onda za vrijeme ručka pitala
kolegicu o čemu se tu radilo.... (ženska solidarnost)

Naravno da nisu pričali o meni - zašto i bi - to je bila samo mahnita paranoja na djelu-
kolegica ja to nazvala muškim obredom parenja u kojem mužjaci dokazuju
(riječima, kad već ne znaju drugačije) da su:
1. veoma poželjni
2. seksualno aktivni

Navodno takvi obredi služe (ispravite me ako imate drugačija iskustva) za snubljenje
ženskih jedinki u njihovoj blizini.
One, očarane njihovom rječitošću, i naravno, nimalo ne dovodeći u pitanje
istinitost svih navedenih tvrdnji, oduševljeno padaju na koljena, i preklinju za malo
pažnje i naklonosti...

A ako i imaju partnera, istog zaboravljaju iste sekunde, jer- budimo iskrene - tko može odoljeti
jednom tako elokventnom opisu muško-ženskog sparivanja, ....pa kad je još upotpunjeno
gestikulacijom....


Naravno, jednom kad mi je objašnjena svrsishodnost i smisao takvog izričaja,
postala sam apsolutni i neprikosnoveni seksualni rob gore spomenutog Adonisa.

A tko mi može zamjeriti?!





5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

dnevna kritika sumanutog uma


my_egotripp@yahoo.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Uz prvu jutarnju kavicu volim:

domaćica iz pakla

dnevnik depresivne domaćice

blokche

siroče

yogica

Athena Air

amy damon

Jazzie

loptica skočica

moix

z.l.e.v.A.n.k.a







Moja arhiva


Studeni 2005. ilitiga "početak"

Prosinac 2005. poznat kao "manjak inspiracije"

Siječanj 2006. "navodno duhoviti mjesec"

Veljača 2006. mjesec "dvojbene kvalitete"

Ožujak teistegodine; tzv. "kritični mjesec"

Travanj,jošuvijekiste; znan i kao "feministički ispadi"

Svibanj, mjesec kritike "prečistog uma"

Tko sam ja?

- Na forumima, chatovima i sličnim internetskim zgubidan stvarčicama ja sam ona koja postavlja najgluplja pitanja

- U gradu negdje u hladu ljeti, zimi u dobro zagrijanom prostoru sa čašom punča; a u oba slučaja prepoznat ćete me kao onu koja se najglasnije žali na vremenske uvjete

- U knjižnici na odjelu britanske književnosti, omiljeno podpodručje - kriminalistika

-U autobusu visim na šipki kod zadnjih vrata jer:
a) bojim se da ću propustit svoju stanicu
b) preniska sam za gornji rukohvat
c) jednom rukom držim torbicu i rukohvat,a drugom mobitel. Naime, paranoična sam da će me okrasti, ali istovremeno se moram žaliti dečku kako mrzim javni prijevoz
d) ako mi se neki ogavni lik počne nabacivati, mogu izletit na prvoj stanici

-U marketu provodim sate birajući mliječne proizvode, a onda se cvokočući žalim kako slabo griju.
Ako sam u shopingu sa dragim, ja sam redovito ona koju se požuruje sa kupnjom jer on je već na kasi..

-Kod zubara i doktora prepuštam svoj red drugima, sved dok sestra ne izađe i za rukav me uvede u ordinaciju

- Na cesti ćete me prepoznati kao luđakinju koja priča sa mačkama lutalicama

- Ako sam na šalteru u pošti, banci ili nekom drugom birokratskom raju, ja sam sigurno ona koju već po dvanaesti put preusmjeravaju na drugi šalter

- Na parkiralištu ili besciljno lutam jer sam opet zaboravila gdje je auto, ili istresam torbicu na haubu i rovarim u potrazi za ključevima..

- Ako u prolazu čujete nekog kako govori na mobitel : "Ali, mama..."


TO SAM JA

Zahvale