nekako najviše me boliš ti

utorak, 04.09.2007.

maturalac

-hej ljudi vjrujte mi da je to jedna od najboljih stvari koje vam se može desiti, zato vi koje vas to tek čeka nemojte propustiti nikako jer bit će vam jakoooo žao, bar znam koliko je žao onima iz mojeg razreda koji nisu išli.....
-ovako....prvi dan ukrcali smo se na bus ispred škole u dva sata u noći i krenuli pravac Italija, tamo smo imali prvo razgledanje pa smo razgledali Veronu, a onda smo nastavili putovati do Genove gdje smo opet nakon kratkog razgledavanja ukrcali se na naš brod("Victory") koji nas je odvezao do Barcelone...što se tiče Genove tamo je u luci jedan gusarski brod na kojem su snimane neke scene iz filma "Pirati s Kariba".....putovanje na brodu je bilo odlično, mi smo kupili pića i prošvercali ga na brod tako da smo cijelu veče tulumirali na palubi, a bilo je ljudi sa svih krajeva Hrvatske pa smo upoznali puno novih ljudi.....
-drugi dan smo oko 4 sata popodne stigli u Barcelonu,malo smo se vozali busom po njoj i uputili se za Llorete de Mar i tamo smo dobili hotel Surf mar koji je bio tako dobar s tri zvijezdice imao je 2 bazena, vanjski jacuzzi, terene za mini golf, tenis i mali nogomet, bio je odmah uz plažu, a plaža je isto bila super i čista....mi cure smo odmah otišle na kupanje pa smo iz zezancije skinule grudnjake u vodi i mahale s njima, svi su nas čudno gledali...naveče smo bile u Hollywoodu, to je jedan disco za kojeg ste sigurno svi čuli, ali meni se baš nije svidio Tropics je puno bolji, uglavnom u Hollywoodu smo gledali tu veče striptiz muški i ženski...
-treći dan smo upoznali Francuze s kojima smo bili zadnji dan, ja se upravo sad s jednim dopisivam, zove se Adrien iz Marsea(ne znam kako se to piše) je i nogometaš je, ima 18 god. sladak je i dobro se ljubi, mislim ono ipak su Francuzi izmislili Francuski poljubac, hehe......
-četvrti dan smo išli na neke duge obilaske pa smo se vratili tek oko ponoći malo je padala kiša pa smo pili u hotelu, a onda nas je čuvar potero jer smo bili preglasni pa smo otišli na plažu, a oko 3 sata smo nas 4 otišle u tropics ova jedna je završila s jednim likom kojeg je upoznala još na brodu, a nas tri smo ostale do fajrunta pa kako više nije ništa radilo, šetale smo se po gradu, otišle smo na kebab, upoznali smo neke meksikance, pa onda dva Britanca od kojih je jedan gay i još neke Španjolce, vratile smo se u hotel u 7 i 15
-peti dan smo imali cijeli dan slobodno pa smo išli u shopping, a naveče je frend iz razreda slavio rođendan na plaži i tamo smo sreli opet Francuze pa smo otišli s njima u Tropics i ja sam završila s jedni kao što sam i rekla i bili smo zajedno do 7 ujutro, on me dopratio do hotela, a pedagogica je bila na balkonu i mahala mi i pitala kakvog sam to frajera uhvatila, aje i ona isto opičena...a poslje me je profa pitala ,kada je saznala da je Francuz, dali me je on pitao "Vule vukuše a vekma sesva?" (stvarno ne znam kako se to piše)...rekla je da ona bar toliko zna Francuskog, mislim kao da je to najvažnija rečenica, a tko zna možda njoj i je, luda je ona skroz....
-zadnja dva dana smo putovali i bili smo u Gardalandu 8 sati i vozili smo se na svim onim stvarima, ja sam i prije bila tamo pa sam bila kao turistički vodič za nas 10 koji smo bili cjelo vrijeme zajedno-vozili smo se 2 puta na blue tornadu, 3 puta na vlaku smrti, 3 puta na nekoj ljuljački što rotira, 2 puta na slobodnom padu gdje te bace sa 40 metara visine i još na puno takvih sličnih stvari........i tako smo došli umorni, ali sretni kući....
-škola je počela, ovo mi je zadnja godina i odlučila sam dati sve od sebe, danas smo imali prvi sat filozofije to nam je novi predmet i tak to je sve za sad.....pozdrav

04.09.2007. u 22:10 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

...štepam svoje rane dok provodim dane između želja i istine, logike ponestaje, rebus ne prestaje da mi para vijuge...pravila ne važe,moj prijatelj kaže da sve više vjeruje, da čudne su sile podigle vile da nas grešne razonode...ja stojim tu po strani i čekam da vrijeme nacrta put do sna.........


......boli me žulj na čizmi ludih skitnica...
......boli me muk svih ovih napuštenih ružnih ulica...
......bole me rane koje sama sebi napravim...
......ali nekko najviše me boliš ti...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr