nekako najviše me boliš ti

utorak, 14.08.2007.

samo za taj osjećaj....

-joj stvarno nisam dugo pisala, ali kao da sam čekala ovakvo nešto pa da bi imala o čemu pisati...sigurno se sada pitate šta je to samnom, ali ovako ću krenuti.......jeste li se ikada osjećali toliko sretnima, a da su stvari oko vas bile jako tužne?....čudno pitanje, a moj još čudniji odgovor je da sam jakoooo sretna, a da bi većini u mom slučaju već presušile suze od plakanja....ne ja sam svoje već davno prije isplakala na neke manje važne stvari i sad kada je konačno sve gotovo, tj. kada sam ja odlučila reći NJEMU(jer ovdje se radi o NJEMU) da je sve gotovo ja sam sretna........razmišljala sam opet malo o muškarcima, a i o sreći i opet još jednom prevrtila film o istini i laži i odjednom sve stavila na stol i shvatila da to više nije to, da ja moram dalje, da tu više nema sreće i nema smisla dužiti odnos koji ustvari uopće nikada nije ni postojao i zbog te spoznaje ja sam sretna...jedva čekam NJEGOVU reakciju na moje riječi i imam neki osjećaj da on i neće biti baš neki sretan iako će možda prikrivati svoje razočarenje....možda se pitate zašto to već nisam napravila ili možda mislite da ću se predomisliti, ali ne ovoga puta sam definitivno tako odlučila.....dosat sam ja propatila sad je na njega red, naka on malo osjeti kako je to, ja ću mu to podariti i bit ću sretna......jednom kad smo razgovarali rekao je da mu je glupo kad cure ostavljaju preko poruke, malo sam razmišljala i odlučila da mu neću slati poruku nego kad se čujemo želim mu tada to reći, želim mu čuti glas...hoće li mu zastati knedla u grlu? ili će možda zadrhtati? a tko zna možda i ostane potpuno hladan?.....to kako se netko ponaša u nekoj situaciji puno govori o toj osobi, o njihovim stavovima i što je najvažnije osjećajima, ja želim u tom trenu nešto saznati o njemu i nadam se da hoću....
....nema više plakanja, šmrcanja, živčanjenja i sličnog, ja ću krenuti u nove pobijede sa smješkom na licu i neću mu dozvoliti da me više ubedira jer je on i sam rekao da sam mu još privlačnija i da zračim kad se smijem pa nek sade pati kad me više ne može imati, a ja ću se smiješiti i još za kraj vjerujte da nebi mijenjala kako se sad osjećam za jedan dan s njim ili općenito za njega....jer puno mi je napora trebalo uložiti SAMO ZA TAJ OSJEĆAJ pa bi i on bio prejeftina cijena za to....

14.08.2007. u 21:02 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

...štepam svoje rane dok provodim dane između želja i istine, logike ponestaje, rebus ne prestaje da mi para vijuge...pravila ne važe,moj prijatelj kaže da sve više vjeruje, da čudne su sile podigle vile da nas grešne razonode...ja stojim tu po strani i čekam da vrijeme nacrta put do sna.........


......boli me žulj na čizmi ludih skitnica...
......boli me muk svih ovih napuštenih ružnih ulica...
......bole me rane koje sama sebi napravim...
......ali nekko najviše me boliš ti...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr